Gronefeld exclusive timepieces

Nieuw Nederlands horlogemerk uit Oldenzaal

Voor de liefhebbers

www.gronefeld.nl

www.tctubantia.nl/regio/twente/4035314/Een-Oldenzaals-horloge-voor-vier-ton.ece

Welja, voor 325.000 euro te koop!

Als we nou eens gezamenlijk een inkoopactie organiseren. Met dit horloge kunnen we dan de duurtest van Jaap-Wim uitvoeren! :smiley:

Zie ik hier de nieuwe Limited van volgend jaar :wink:

Muziekje erbij is dermate irritant dat ik het einde niet gehaald heb.

Ik hou wel van dit soort initiatieven. Helaas is dit model alleen voor Russische oliebaronnen en Arabische Sheiks betaalbaar.

Groeten,

Martin

Paul G. Schreef:

Welja, voor 325.000 euro te koop!

Als we nou eens gezamenlijk een inkoopactie
organiseren. Met dit horloge kunnen we dan de
duurtest van Jaap-Wim uitvoeren! :smiley:

Hij is voor die test al geslaagd hoor. 325000,- is erg “duur”. :wink:

Zijn volgens mij de mannen van QWS (breitling service)

je krijgt er wel een stel leuke gadgets bij :smiley:

Gert Schreef:

Zijn volgens mij de mannen van QWS (breitling
service)

Mijn beste,

Kwam ook als eerste in mij op toen ik de site zag in combinatie met de plaats Oldenzaal.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Kunnen ze gerust een sportwagentje bij kado doen

Ben vanochtend uitgenodigd om met een internationaal gezelschap van Horomundi dit weekend op bezoek te gaan in Oldenzaal bij de broers Gronefeld voor de introductie van een nieuw model van Glashütte Original en een diner, zal dan wellicht hun eigen caliber ook kunnen aanschouwen, zondag nog een dagje in Nijmegen met Glashütte Original en Lange & Söhne met een gezellige lunch, wat wil je nog meer…?

Overigens vind ik dat de gebroeders een behoorlijk irritante website hebben.

www.tctubantia.nl/regio/twente/4035314/Een-Oldenzaals-horloge-voor-vier-ton.ece

OLDENZAAL - Vergeet Rolex. Kijk minachtend neer op Breitling. Wie zich vanaf nu wil onderscheiden als één van de Happy Few draagt een Grönefeld. Made in Oldenzaal en al te koop vanaf 325.000 euro.

Yep and made in the Netherlands!!! Deze broers zullen die Zwitsers een poepie laten ruiken de komende decenia!!! Prachtig (tu)

link QWS http://www.qws.nl/Organisatie_Medewerkers.htm

Leuk en goed initiatief natuurlijk, al is de ‘timing’(leuk woord trouwens in dit verband) niet echt gelukkig met de huidige financiële crisis.

Maar aangezien ik nooit tot die happy few zal behoren, zal ik ook nooit m’n Rolex vergeten:)

Reken eens uit, Tom, hoeveel Rolexen je zou kunnen kopen voor 325.000 euro! :wink:

Paul G. Schreef:

Reken eens uit, Tom, hoeveel Rolexen je zou kunnen
kopen voor 325.000 euro! :wink:

Uh… effe denken… 325.000 gedeeld door uh… veel, dat is… uh… nog steeds veel:)

Mooie site, en een geweldig initiatief. Je moet maar durven, zo´n technisch hoogstandje als allereerste product van een nieuw merk in de markt te zetten.

Ik wens de heren heel veel succes. Zo langzamerhand gaat Nederland echt een woordje meespreken internationaal gezien.

Chapeau…

Ik zal morgen eens goed opletten als ik bij ze langs ga :wink: Eens kijken of ik een mooie foto kan maken.

Zo’n duur product en dan zo’n amateuristische site? Dat is niet helemaal op 1 lijn. Toch inderdaad wel een mooi initiatief, waar niemand hier vies van is. Heel veel succes!

Wat een K website
voor bejaarden tempo ?
Niet de moeite
sowieso zie ik de toegevoegde waarde niet Van dit soort horloges