Grönefeld for Hodinkee

Sell outs :-1:

1 like

Wat een bazenklok. Business in the front, party in the back.

2 likes

Wijzerplaat is net karton van een afstand. Op zich mooi door z’n eenvoud al is het voor deze prijs wel wat érg eenvoudig.

Ben ik nu de enige die vind dat Grönefeld aan geloofwaardigheid inboet door een “Hodinkee Limited” te maken?

Goddomme. De zaken moeten slecht gaan in Twente.

2 likes

Fantastisch uurwerk. Maar qua dial ziet de originele versie er wat mij betreft een heel stuk beter uit

2 likes

Amen :pray:

1 like

Dat dus! Bijzondere uitgave voor Hondikee. Denk dat ze 't wel verkopen eerlijk gezegd…

1 like

Maar Grönefeld is wel hun echte naam hè, en niet verzonnen.

€58000? is de kat per ongeluk over het toetsenbord gelopen toen ze dit artikel schreven of zo?

imagehttps://giant.gfycat.com/FearfulBaggyGallowaycow.gif

1 like

Voor mij is dit toch dé Grönefeld:

Ze weten bij Hodinkee wel mooie merken te strikken, Zenith, Nomos, Vacheron Constantin, Omega en elke keer denk ik: “wat bijzonder dat een merk zich “verlaagt” tot een HLE”. Maar ja, als er een markt voor is, dan kunnen ze het gewoon blijven doen. Ik behoor duidelijk niet tot die markt, temeer omdat ik ze toch nooit zal kunnen betalen

58000 Dollar? Nooit!
Dan moet je echt niet meer weten wat je met het geld moet doen.

1 like

The one Hertz the only mechanical watch that ticks like a Quartz.

1 like

The only? Dat lijkt me rijkelijk overdreven. Het is niet echt een standaard complicatie, maar komt en kwam zeker vaker voor.

Over smaak valt niet te twisten, maar deze kunstenaars verwijten dat het merk niet Nederlands is gaat me een beetje te ver. Het is gewoon hun achternaam hè?

2 likes

True that :sunglasses::+1:

Denk het ook; zijn al uitverkocht…

3 likes

Prachtig horloge en schitterend uurwerk. Daar moeten heel wat uurtjes in zitten. Snap die massale verontwaardiging echter niet zo. (Te) dure limited editions van de Speedmaster Pro en de volprezen Submariner, die 10 jaar geleden nog een derde kostte van wat het nu op moet leveren, slikken we bij de vleet. Maar als de naam Hodinkee verbonden is aan een (prijzige) échte limited edition van een écht exclusief merk is het schering en inslag.

4 likes

Inderdaad, uitverkocht!

Werkelijk een prachthorloge :ok_hand: Inderdaad, een “buitencategorie”.