En ik aan een kreunende oma. Zeer niche, maar het mag.
Waarvan?
Oh jee…
Polerouter
Zeer verheffend inderdaad. Complimenten aan de deelnemers.
Ziet er niet slecht uit. Qua prijs (€2600) nog wel aan de hoge kant ivm simpele sellita uurwerk.
Elk horloge zonder datum aanduiding gaat hem voor mij niet worden.
Nice, hadden ze net zo goed de datum aanduiding ook kunnen overnemen
de broertjes Grönefeld staan toch maar mooi in het lijstje van 10 grootste levende onafhankelijke horlogemakers
het is weer lijstjestijd
kan ook marketing zijn
ofwel zijn ze gewoon groot
misschien dat deze lijst gewoon klopt
Storende fout?
Kaliber SW210 dat hier in moet zitten heeft 19 jewels. Zeggen ze zelf ook in de specs.
Kijk ik naar de foto op de site (link in de openingspost) staat er 18 jewels in het kaliber gegraveerd.
Mis ik iets offuh…
18
Edit: SW210-1a blijkbaar. Heeft 18 jewels idd.
18 jewels staat ook op de 4 kalibers in verschillende grades die @vierport ergens hierboven heeft gepost.
Ja, dat is vreemd. En goed opgemerkt.
Net nog eens goed gekeken op hun website. Ze zetten 19 jewels ook op de caseback. Maar als ze even later een foto van het uurwerk laten zien staat er 18.
Dit is echt wel knullig.
Misschien een titel voor een spannend kinderboek: Grøne en het raadsel van het verdwenen juweel.
Het blijft een overpriced horloge met een simpele sellita uurwerk zonder technische innovaties en complicaties. Je betaalt ruim €1000 extra voor marketing. Dus voor mij niet bestemd. Vanzelfsprekend zullen en mensen zijn die dit zullen aankopen. Die wens ik veel plezier.
Het horloge zèlf is het negentiende juweel?
Klopt inderdaad! Uurwerk op de foto is een proto uurwerk. Er komt dus een uurwerk in met 19 jewels. Dus niks aan de hand. Maar ik snap de verwarring
Waar komt die extra juweel vandaan? Het is toch een sw210?
Dan zijn het old stock uurwerken? Want in de nieuwere catalogus sinds 2022 zijn het 18 jewels. In de catalogus van 2020 staat wel 19 jewels.
De vlag dekt dan iig de lading, imo het belangrijkste.
Omdat ik dit misverstand uit de wereld heb geholpen is het dan mogelijk dat ik als rechtgeaarde tukker een korting krijg op deze?