Grönefeld gaat voor betaalbaar met Grøne

De gebroeders Grönefeld betreden de markt voor betaalbare horloges met hun nieuwe merk Grøne.

Wat vinden we ervan?

Zie:

72 likes

Pfoeh! Mooi zeg. Nette prijs ook voor dit stukje Neerlands trots.

2 likes

Mooi ding. De overstekende uurmarkeringen vind ik wat minder.

2 likes

Erg geslaagd, al het moois komt uit Twente. Misschien toch eindelijk tijd voor een dresser?

2 likes

mooi initiatief, maar zalm en blauwe wijzers vind ik iets teveel van het goede…ook de indices-ring wat te aanwezig, 2 keer Netherlands op de plaat? Double Dutch?

7 likes

Mooie basis voor wat variaties in de toekomst. Perfecte dress maat.

1 like

Gaaf! Deze uitvoering is niet mijn ding vanwege de kleuren maar zeker een merk om in de gaten te houden.

2 likes

Dat lijkt me vertekening vanwege het bolle saffiertje.

Tof ding hoor. Fraaie plaat en wijzers. Vind de caseback iets te kitsch voor als je niks met Oldenzaal hebt, maar goed, die zie je toch niet.

5 likes

Heel mooi.
Doet me een beetje denken aan HFLE delft watch works

13 likes

Mooie dresser en mooie maat. Denk dat je deze in het echt moet zien, het filmpje bijvoorbeeld op de website geeft al een veel beter beeld. Ik ben zelf niet zeker wat ik nu vind van de plaat waar de indices op zitten. Lijkt een beetje onaf/ruw voor een dresser. Verder een mooi ontwerp!

1 like

Inderdaad. Dat was mijn associatie ook. :grin: Maar dan wel een slag mooier.

4 likes

Wat is de prijs dan? Kan het niet zo gauw vinden.

2 likes

2150 ex BTW… limited to 388 pieces.

4 likes

Ok, dank je! Da’s inderdaad een nette prijs. :open_mouth:

2 likes

Slimme zet van ze. Het is niet mijn ding, beetje too much met die grove zalm dial, vrij dikke geblauwde wijzers én overstekende uurmarkers. De lugs zien er ook wat eenvoudig uit en niet lekker scherp afgewerkt.

edit; zie nu in het filmpje dat die lugs niet eenvoudig zijn afgewerkt, het tegenovergestelde. Maar niet scherp… sorry, ik ben GS fanboy.

2 likes

Lijkt mij ook wel een toffe HFLE :sunglasses:

6 likes

Ik vind het echt helemaal niks dat een zeer exclusief merk, dat toch al zo goed als uitverkocht is, iets betaalbaar meent te moeten maken. Ik zou het als Gronefeld-eigenaar maar gaar vinden. Enfin, vast leuk voor de portemonnee van de mannen.

15 likes

Net zo lillik als die dure :grimacing:

9 likes

Ik vind de kast en kroon erg mooi. Maar alles onder het glas doet helemaal niks met me :roll_eyes:

Wel leuk dat ze iets gaan maken dat voor meer mensen bereikbaar is!

3 likes

Dat dacht ik ook, maar een vriend met een Grönefeld gaat er een bestellen voor alledaags. :man_shrugging:

3 likes