Grönefeld gaat voor betaalbaar met Grøne

Mij ook maar die is een stukje goedkoper en doet wat mij betreft niet zoveel onder voor dit horloge. Ik heb de HFLE 2020 in bezit voor alle duidelijkheid.

Ik vind 'm heel aardig maar de markers te lang en de secondewijzer ook aan de “contra” zijde.

Oldenzaal hadden ze beter weg kunnen laten. Al is het altijd nog beter dan dat Amsterdam op Fromanteels :grin:

Meer dan ca. 1,5k incl. BTW zou ik er niet voor over hebben.

5 likes

Ik heb persoonlijk weinig met hun ontwerpen eerlijk gezegd.

6 likes

Mooi om te zien, stukje Twentse schoonheid :ok_hand:t2:

2 likes

Ik voel een poll aankomen tussen de Grøne en de Daffie special :sweat_smile:

Of toch niet?

2 likes

:flushed: vertel…:grin:

2 likes

Het doet voor mij echt afbreuk aan het merk. De merknaam is duidelijk gelinkt aan het ‘grote’ Grönefeld maar komt met een standaard uurwerk, geen zichtbodem, tacky gravering in de caseback en een wijzerplaat die niet eens echt zo bijzonder is.

De combinatie van de gekozen merknaam en de waar die je voor dit geld krijgt zorgt bij mij voor het gevoel dat dit een cash grab is.

11 likes

Die met verloren datum venster op een eiland ergens :blush:

2 likes

Leuk horloge voor als je in Oldenzaal woont of geboren bent… of voor als je nog met Tim en Bart geknikkerd hebt.

14 likes

Dan is een Delft Watch Works - Oostpoort zo gek nog niet! :grimacing::smile:

13 likes

Je bent me kwijt :man_shrugging::joy:

1 like

Niet voor mij. Middenstuk dial best fraai. Tekst, kast etc not so much. Beetje tudor rolex verhaal alleen slechter

1 like

Beetje net zoals Hajime Asaoka en Kurono Tokyo.

3 likes

Ik vind het wel sympathiek! De volgende stap naar beneden is een HFLE. :raised_hands:

5 likes

De eerste keer kijken vond ik het zeer geslaagd. Mooie kleurcombinatie tussen wijzers en plaat.
Na een 2e keer kijken is het middenstuk net een stuk schuurpapier.

2 likes

Leuk ding zeg. Maatje ook perfect.

1 like

Het is betaalbaar vergeleken met de prijzige Grönefeld horloges
Maar ik vind dan 2150,- nog best veel geld voor een horloge
In dat marktsegment is er ook zo veel moois te vinden, en dan zou ik hier gewoon snel aan voorbij gaan.

5 likes

Dat word binnenkort een grönefeld in bezit dan wellicht

1 like

Het is nog erger €2601,50 onderaan de streep.

5 likes

Doe maar niet. Doet mijn inziens afbreuk aan de exclusiviteit van het merk. Daarnaast staat er “oldenzaal” op de plaat. OLDENZAAL!

16 likes

Leuk initiatief. Maar heel eerlijk… ding ziet er niet uit.

2 likes