Grönefeld gaat voor betaalbaar met Grøne

Haha what’s next, Debby van der Zande die dat ding gaat aanprijzen op insta?

4 likes

Ik zie er echt niks in, effe geld maken ze kopen het toch wel horloge…

2 likes

Geen idee wie dat is, zelfs niet na Googlen. Lokale beroemdheid?

Net als Tudor eigenlijk.

4 likes

Nou ja, volgens de website vindt hun vader het een mooi horloge. Er is dus een publiek voor.

Het zit vast goed in elkaar, maar op de foto’s ziet het er ontzettend generiek uit. Niet mijn smaak.

1 like

Denk wel dat het een slimme zet is voor Gronefeld/Grøne zelf. De orders van veel Gronefeld horloges zitten bomvol en ze kunnen geen nieuwe orders meer aannemen. Dan is het wel slim om een submerk uit te brengen. Soort Rolex en Tudor verhaal.
Vind de kast van de Grøne wel mooi, lijkt echt op zijn grotere broer de Gronefeld Principia. Denk voor 2150 euro ex BTW nette prijs voor een uniek horloge/baby Gronefeld.

3 likes

Mij spreekt het niet echt aan.

1 like

Das een Oldenzaalse influencer :joy:

7 likes

8 likes

Moest opzoeken wie dat is… Nee! Dat niet zeg. Hoeveel plamuur is daar opgebakken in de zonnestudio?

2 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Ik vind dat accent erger :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik vind hem mooi maar wat is dat toch met handwinders in moderne horloges? Dat was in de jaren ‘60 al achterhaald.

1 like

Leuk ding voor <€1.000,-.

De naam is te niche om voor meer geld het grote publiek te bereiken. De vraag is of men dit bedoeld als betaalbare Grönefeld of liever als gehoopt opstapje van Gröne naar zijn duurdere broer.

Ik pas.

3 likes

Niet meer achterhaald dan een mechanisch uurwerk in het algemeen. Daarbij zijn handopwinders nog eens dunner en betrouwbaarder ook.

3 likes

Het geeft je meer binding met het horloge aldus de bouwers. En ze zijn net iets dunner dan automaten wat ik echt wel een voordeel vind qua dragen.

1 like

Inderdaad, even geluisterd. Daar ga je geen horloooge mee verkooopen :joy:

2 likes

Exactly :grin:

Oldenzaal trouwens, is een stadje met dorpelingen als bewoners. #roddel en achterklap

:partying_face:

2 likes

Heren heren, eem rustig aan noe he, loat ik niet bij jullie motn kom want dan giet et verkeerd, hebt jullie mie verstoan ? Debbie is lief, niks mis mee 🫶🏻

7 likes

Ik begrijp uit de tekst op de website dat dit horloge alleen maar is voor medewerkers, kinderen en vrienden is van Gronefeld.

The high demand and price points of our atelier-made Grönefeld watches mean that our watchmakers, our children, and our friends cannot easily access a Grönefeld watch. With GRØNE, this is changed

Nou dat lijkt mij een prima idee. Dan wacht ik wel tot de gronefelds weer beschikbaar zijn :joy:

7 likes

Zeer fraai :watch: aan een nette prijs.

2 likes