Ja. Quartz zou beter bij deze tijd passen. Liefst in een digitale uitvoering zoals een Applewatch.
#smartwatchisgeenhorloge
Ja. Quartz zou beter bij deze tijd passen. Liefst in een digitale uitvoering zoals een Applewatch.
#smartwatchisgeenhorloge
Zalm kleurig schuurpapier, blauwe wijzers en print op de plaat. Dan om het af te maken een zwart bandje met rode stiksels!? Nee sorry, misschien dat je hier in Oldenzaal mee wegkomt, maar het is geen gezicht.
Leuk idee, jammer van de uitvoering.
Werk dan ff een weekendje over om er een paar extra te maken en een fikse korting op te geven.
Veel makkelijker dan een heel nieuw merk te maken.
Maar waarom al die PR als het gewoon voor intern is? Slaat nergens op, als dit zo was dan zouden ze dat altijd in stilte doen.
Nu is het een risico op merkontwaarding van jewelste. Zo dom dit. In één klap vraag je voor een horloge van een merk van €50.000,- nog maar €2.000,-. Hoe kom je er op echt?
Leuk horloge, maar buiten mijn budget
Ik krijg nu wel een idee voor een samenwerking met Flik-Flak onder de naam Grøntje
Dat moet een mooi klassiek kinderhorloge op kunnen leveren
In ieder geval voor een breder publiek.
Precies mijn eerste gedachte. De kast van Delft Watch Works vind ik erg goed, maar bij Grøne valt er op de wijzerplaat wel meer te beleven. Desondanks: drie keer de prijs met een simpele SW210 erin? Ik neem aan dat ze flink rekenen voor het beetje handafwerking dat erin zit.
Komt beetje over als MB&F met M.A.D -horloges
Ben nu wel nieuwsgierig naar de herkomst van de 19 steens handwinder voor dit geld.
Ik zie nu SW210, makes sense - verdient ook niet echt een zichtbodem.
Als in: je gaat deze (wellicht) aanschaffen?
Ziet er niet gek uit voor dat geld. Alleen die zalm kleur loop ik niet mee weg. Maar als ze andere varianten uitbrengen in de toekomst kan het nog best wat worden.
Het is tenminste niet zo serieus en stijfjes als de meeste Zwitserse fabricaten. Ik kan zo’n quirky ontwerp met een gare spreuk als ‘zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens’ wel waarderen
Overigens, vind niemand anders het storend dat het:
Oldenzaal, Manueel en dan > Netherlands is? Ten eerste pleit ik doorgaans voor het lidwoord in de Engelse benaming, ten tweede wisselen ze halverwege dus van taal, en ten derde, een buitenlander die dit koopt zal toch even gecharmeerd zijn van Nederland als van manueel?
Dat zal het idee zijn geweest.
Maar volgens mij kan iedereen m bestellen.
Kan haar ook wel waarderen. Dat accent vind ik juist leuk maar ben wellicht bevoordeeld😜
Ja, dat wel heel erg. Wees dan consequent. Nu is het een beetje als een influencer die om de haverklap Engelse spreuken in een zin verwerkt.
Bij nader inzien had ik bij mijn vorige bericht beter voor ‘eigenzinnig’ van voor ‘quirky’ kunnen gaan, want nu haal ik mijn eigen argument onderuit haha
Lelijker dan zo zie je maar zelden! Maar ja, voor alles is een markt luidt de uitdrukking. Dus ze zullen er vroeg of laat wel van af komen.
Opent google translate
melding: hier kunnen we niks mee
Geintje natuurlijk, waar ik woon spreken ze fries, daar kan ik ook nog wel wat van maken
Heel leuk initiatief, goede prijs ook. Maar…
Teveel gedoe op de wijzerplaat.
Fair. Blijft uiteindelijk een persoonlijke voorkeur. Zelf vind ik de voordelen van een handwinder niet groot genoeg, en er zijn genoeg platte automatische horloges.
Snap niet zo goed wat smartwatches hiermee te maken hebben maar fijn dat je je punt hebt kunnen maken…
Vind het een geslaagd model. Ben sowieso wel fan van de stijl die de Grönefeld broers hanteren.
Alleen 38,5mm is in mijn geval te klein, maar wel de standaard van tegenwoordig.
Ja joh!
Ik was sarcastisch he.
Haha en de friese taal is nog wel een stuk ingewikkelder wanneer het door een rasechte frieske boppe word gesproken. Oud collega van mij was fries, overdag abn maar savonds aan de telefoon met zn familie veranderde hij in een wezen die ik niet meer kon verstaan. Maar goed, ieder zn taal