Even uit de schaduw en voorstellen

Van harte welkom op ons mooie forum

1 like

Welkom. Veel plezier hier

1 like

Welkom , veel plezier op het forum .

1 like

Leuk, al de nodige mooie horloges dus! Welkom!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Welkom! Leuk om je introductie te lezen. Eigenlijk wel jammer dat liefhebbers van het eerste uur niet meer gewoon een Rolex kunnen kopen door alle gekte. Maar die gekte lijkt inmiddels wel aardig op z’n retour te zijn dus betere tijden zitten er weer aan te komen.

Maar om met Cruijff te spreken, elk nadeel heb z’n voordeel. Nu ontdek je wel weer andere merken die je aanspreken. Over die Grone is een heel topic gemaakt. Volgens mij ben je de eerste die hem daadwerkelijk heeft besteld!? Ik ben benieuwd naar je ervaringen straks.

2 likes

2,5 jaar op de wachtlijst… En ik dacht dat ik lang op mijn maatwerk racefiets moest wachten (7 maanden :sweat_smile:). Welkom hier! :fire:

1 like

Welkom, alsnog veel plezier hier!

1 like

Welkom.
Mooie Grøne.

1 like

Welkom! Mooi horloge🔥

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom!

1 like

Van harte welkom :+1:
Fraaie Grøne! Plaats je nog wat eigen foto’s?

Que?

3 likes

Welkom uit de schaduw. :smiley:en bedankt voor het mooie verhaal.

1 like

Welkom!

1 like

1 like

Nou die gekte is er nog steeds zolang de grijze markt hogere prijzen heeft. Bepaalde Rolex modellen worden nog steeds met 50 tot 100% opslag verkocht.

Ik heb de Grone 1 net als de Tudor Messi in plastic en nog ongedragen. Ben er nog niet uit.

Nee ze wilden me niet meer een Rolex leveren

1 like

De Grone zit nog in plastic

1 like

welkom en mooi verhaal.

jammer dat je je Breitling for Bentley Supersport van 2010 hebt verkocht juist de oudere modellen hebben nog zwak voor mij waarbij de nieuwe modellen van breitling een beetje te veel we moeten iedereen te vriend houden lijkt.

wat betreft de Grone mooie klok mooie maat heb er zelf ook naar gekeken. Maar had op de een of andere manier niet het gevoel dat ik het 2,5k waard vond. Echter wil ik wel zowiezo nog is een Nederlands horlogemerk in mijn collectie.

Echter tegenwoordig teveel keuze maar heb gelukkig geen haast.

1 like