Even uit de schaduw en voorstellen

Nou die gekte is er nog steeds zolang de grijze markt hogere prijzen heeft. Bepaalde Rolex modellen worden nog steeds met 50 tot 100% opslag verkocht.

Ik heb de Grone 1 net als de Tudor Messi in plastic en nog ongedragen. Ben er nog niet uit.

Nee ze wilden me niet meer een Rolex leveren

1 like

De Grone zit nog in plastic

1 like

welkom en mooi verhaal.

jammer dat je je Breitling for Bentley Supersport van 2010 hebt verkocht juist de oudere modellen hebben nog zwak voor mij waarbij de nieuwe modellen van breitling een beetje te veel we moeten iedereen te vriend houden lijkt.

wat betreft de Grone mooie klok mooie maat heb er zelf ook naar gekeken. Maar had op de een of andere manier niet het gevoel dat ik het 2,5k waard vond. Echter wil ik wel zowiezo nog is een Nederlands horlogemerk in mijn collectie.

Echter tegenwoordig teveel keuze maar heb gelukkig geen haast.

1 like

Mag ik vragen wat u doet twijfelen met de Grone?

1 like

Omdat je geen aankoopgeschiedenis hebt?
Fijne zaak…

2 likes

Zonder plastic worden de foto’s inderdaad beter :grin:

1 like

Schitterende Grøne :ok_hand: en welkom op het forum.

1 like

Welkom!!!

1 like

Hoe gaat dat dan in zijn werk, als ik mag vragen?

2 likes

Welkom…:+1:

1 like

Welkom op HF! Mooie collectie

1 like

Zoiets als de Mercedes dealer die zegt, kun je niet beter eens bij BMW of Audi gaan shoppen?

3 likes

Welkom !

1 like

Van harte welkom! Klinkt als een mooie collectie.

Maar wat is dit voor iets bizars?:

Ben wel benieuwd naar welke uitleg ze daarvoor hebben.

1 like

welkom-home

1 like

1 like

Aangenaam kennis te maken. Ik vind de Gröne mooi maar de meningen op het forum lopen nogal uiteen. Er is een compleet topic aan gewijd, wellicht vind het het leuk om dat door te lezen.

2 likes

Welkom hier

1 like

De Breitling was een limited piece (1000) maar was 49 mm. Ik vond hem toch erg groot en opvallend.
Ik had eerder een serie van 7 Fromanteels (tulpen rallye), Nederlands merk maar heb daar 5 van verkocht. Ik had hier niet zoveel mee. De Grone was inderdaad € 2150 exclusief btw en verzendkosten. Je moest hem on line bestellen. De Gronefeld horloges liggen in een andere prijsklasse vanaf zo’n 30k. Daarom dacht ik dat ik er altijd wel een goede prijs voor zou kunnen krijgen als ik hem wilde verkopen. Op dit moment wordt het aangeboden op Chrono voor zo’n 5,5k. Het zal een liefhebbers klokje worden. Succes met het zoeken van een Nederlands merk.

1 like