Ja vond het ook een vreemd bericht wat ik kreeg:
Helaas hebben wij al jaren geen wachtlijst zoals ik je al eerder hebt uitgelegd. Ik kan je aan beide modellen niet helpen. Gelukkig heb ik je al meerdere mooie horloges uitgeleverd afgelopen jaren. Misschien moet je de focus op andere merken en of artikelen richten.
Ik heb nog geprobeert om via hun een Omega en Tudor te kopen maar kreeg geen reactie meer.
Heb via een andere dealer een Speedmaster, Seamaster en een Tudor Messi (chrono Pink) gekocht.
Ik ga eens een keer een bezoekje wagen en om een uitleg vragen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik altijd goed en snel werd geholpen. Eerder een Sky Dweller blauwe dial, GMT Pepsi en Sea Dweller gekregen. Waarschijnlijk vinden ze het zo goed!
Yep, zie elders mn uitlegâŚ
Zie even elders mijn uitleg
Ja hoor had er een aantal gekocht.
Ik heb een brede pols en 40 mm is toch wel minimaal. Voor mij is 42 - 43 mm het prettigste.
Welkom! Al was je hier dus al een tijdje
Gelukkig komen er weer betere tijden aan voor mensen die niet te lang willen wachten op een Rolex.
Geweldig horloge, de werkplaats is 100 meter van mijn huis verwijderd.
Welkom.
Op HF is er een topic over de Grøne waar de nodige azijn is gepiest. Voor mij wringt de Grøne een beetje omdat het wel heel dicht tegen het idee van de Delft Watch Works aanschuurt, ogenschijnlijk weinig met de manier van werken van GrĂśnefeld te maken heeft en dus voor een typische ge-outsourcede micro (net als DWW) wel erg ambitieus is geprijsd. Ook âNetherlandsâ vind ik storend op de wijzerplaat, naast manueel en Oldenzaal, hetgeen voldoende was geweest. Ik mag aannemen dat ze iets van het assembleren wel zelf doen aan deze?
Ronduit beschamend en bespottelijk.
Gelukkig is er zoveel meer te ontdekken, onder andere hier op HF. Nogmaals van harte welkom!
a ja 49mm is vrij groot ja.
u weet dat vraag en aanbod niet altijd hetzelfde zijn.
Welkomđ
nu je het zegt die Grøne lijkt wel erg veel op een Delft Watch Works
Ja dat weet ik. Als ik besluit om de Grone te verkopen hoef er ook maar 1 liefhebber ervoor te zijn.
Heb niet idee dat ik er dan veel op toeleg. Het was snel uitverkocht en aanbod is beperkt.
Zo communiceer je toch niet met klanten. Alsof hij/zij tegen een kind praatâŚ
Maar van harte welkom alsnog! En er zijn plenty andere mooie merken te ontdekken naast Rolex. En plenty ADâs ook trouwensâŚ
Klopt maar de andere ADâs verkopen de Rolexen op een andere manier, dus moet je er altijd iets bij kopen. Hoe meer je erbij koopt des te sneller kreeg je hem. Dat ging me te ver.
Welkom hier bij HF !
Wat is die Grone mooi en bijzonder!
Welkom bij het clubje
Na 10 jaar van harte welkom. Ik moest toch wel een beetje lachen om dit citaat.