Van harte welkom, ook na 10 jaar uiteraard!
Welkom op HF.
Ah, wat een lieve vraag van ze.
Het spelletje van de AD is k#t, maar niet onhaalbaar.
Serieuze collectie ondertussen? Zo tussen de regels door? Welkom.
Dat is toch de 126500, heb je die net gekocht? Via welke AD? Ik heb nog de 116500 voor mij eigenlijk net iets te klein maar ja zo’n iconisch horloge.
Hm, zouden ze wellicht denken dat je ze verhandelt? Hoe dan ook, ik zou na zo’n vreemd bericht toch niet graag meer terug gaan.
Welkom.
Vreemd. Hoe kan een 40mm horloge nou te klein zijn en een 49 mm te groot.
Nee hoor ben geen handelaar. Ik heb ze nog allemaal. Dat vind ik nou juist ook het vreemde eraan. Ze weten dat ik ze allemaal nog heb en als ze het willen kan ik ze laten zien of meenemen. Ik zou juist de horloges gunnen aan die mensen die ze echt bewaren en niet gelijk verkopen…
Heel simpel. Mijn pols is te breed voor een 40 mm. Zit wel ok maar een 42 of 43 mm zit net iets fijner en de verhoudingen zijn beter verdeeld.
Welkom hier.
De Grone is, net als elk ander horloge, smaakgebonden. Ieder voor zich, dan blijft het lekker afwisselend. De tekst op de achterzijde van het horloge kom je op geen enkel ander in de wereld tegen; leuke aanwinst!
Dat wilde ik absoluut niet insinueren, sorry als dat zo overkwam. Maar dat was de enige reden die ik vanuit hun kant kon bedenken, dat ze misschien zo’n vermoeden hadden.
Welkom op het forum
ok, nee ze weten dat ik een liefhebber ben en op verzoek ze allemaal laat zien!
Welkom