Grönefeld voor vrouwen

Nu ook een meesterwerkje voor de dames. Kost wel een lieve duit :sweat_smile:

3 likes

Voor 118K kijk ik nog even verder.

3 likes

Ex btw, blijf verder kijken.

1 like

Een ouderwetse shrink it, pink it, en doe er wat diamanten op is het niet helemaal, maar ik voel aan m’n water dat geen enkele vrouw betrokken was bij het ontwerp van dat horloge. Hij is mooi, hij is klein, m’n vrouw haalde de schouders op, ook al vind ze de bloemen op de plaat mooi, want niet iedere vrouw is een ekster.

Grappig genoeg heeft Grand Seiko wel een ouderwetse schrink it en pink it gedaan (want iets met bloesems), en vindt m’n vrouw die ook niet aantrekkelijk.

5 likes

Heel goed dat er ook aandacht voor vrouwen is in de horlogewereld!

1 like

De dameshorloges worden door de mannen gebruikt als excuustruus om zelf ook weer eens wat moois aan te schaffen. :wink:

3 likes

Behoorlijk Off Topic, maar mansplainde dit zojuist aan mijn vrouw en zij vroeg zich af wat er met een ontwerp moest gebeuren om het te ‘mannificeren’.
Keywords: Groter, Nodeloos complex, Zwart, Metaal
Kon er niets rijmends op maken maar vrij accuraat denk ik…

1 like

U weet dat als het in de krant staat het meestal ook online staat. Ik vind het nogal komische een krant fotograferen en het dan op internet zetten :sweat_smile:

https://www.gronefeld.com/collection/1944-tanfana/1944-tanfana-br-red-gold/

6 likes

Ik wilde het eerst met rooksignalen en de tamtam communiceren. Twente hè :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Oo dat filmen had ik dan weer heel erg gewaardeerd :stuck_out_tongue:

1 like

Zeg dat wel!

1 like

Ik wacht even op de goedkopere Gr♀︎ne…

118.000 euro exclusief BTW

Je moeder!

1 like

Ik ben best een ekster. Brrr, dit is wel heel veel. De wijzerplaat kan ik wel hebben. Maar die seconde, bah. En heel wat diamanten minder zou ook een verbetering zijn.

De achterkant ook wat rustiger. Stoor me aan de schroeven in de deksel.

1 like

Ik stoor me persoonlijk alleen aan de zilveren pin die de wijzers vasthoud. Ontwikkel je een rosegouden horloge van 118k en dan ga je 1 kleine pinnetje niet of van goud maken of vergulden.

1 like