Groot, groter, grootst

45 mm schoon aan de haak…

6 likes

43,5 mm voor dagelijks gebruik dus stoort mij niet

8 likes

De SKX. En de Citizen NY. Ook 42 mm maar draagt veel kleiner.

Mijn Samurai siert inmiddels de pols van mijn broer die daar beter voor geschikt is.

7 likes

Mijn Squale Matic Thalassa van 44mm. Door de L2L draagt deze een stuk kleiner.

En deze draag ik ook erg graag, is volgens mij ook 44m.

6 likes

44,2mm.

37mm.
Draag deze beiden met veel plezier. Als ik van de San Martin naar de CASIO wissel, voelt het soms alsof het horloge in caps lock staat…

8 likes

Die Omega is veel mooier dan de Tudors. :star_struck:

2 likes

De 5610u:

9 likes

Die CasiOaks zitten inderdaad super ondanks de afmeting!

1 like

Huh? Nog geen Breitling hier? Met 46mm helemaal geweldig :ok_hand:

8 likes

Als je Ted van der Parre bent dan snap ik iets van 42mm wel. Anders moet je daar ver onder blijven in mijn beleving.

Geen idee wie dat is maar ik heb in dit draadje wel wat horloges gezien die ik persoonlijk te groot vind t.o.v. van de pols van de drager. Maar het blijft persoonlijk.

2 likes

Als dat zo was kocht ik wel ter compensatie een Lange :yum:

Onderstaande is 45 mm.

7 likes

Een nato ofzo… :crazy_face:

1 like

6 likes

Deze heb ik ook nog bedacht ik mij, 45 mm maar aan mijn pols valt hij niet te groot hoor ik om mij heen. :slightly_smiling_face:

5 likes

42mm…

En 40.5…

7 likes

43 x 46 x 18 :upside_down_face:

6 likes

50mm

4 likes

Da’s een flinke jongen inderdaad! :smiley:

1 like

Gelukkig is ‘geen uitzondering’ niet hetzelfde als ‘de standaard’ :wink: :slightly_smiling_face: Overigens, ik ben geen trendwatcher maar denk te zien dat de trend weer richting kleiner gaat?

Mijn huidige grootste horloge is m’n SRP777 Turtle - zo ongeveer het eerste échte horloge wat ik kocht. Nu zou ik het vanwege de maat hebben laten liggen. Draag het eigenlijk alleen in de zomer en tijdens vakanties.

Mijn grootste ooit was een SBBN037 Marinemaster Tuna. Een soort semi-grail maar droeg 'm vrijwel nooit vanwege de maat.

Het grootste wat ik dagdagelijks draag is m’n Speedmaster.

5 likes