Groot is de mode.... ieniemienie duiker

bij ons op de markt…hebben ze ook een aantal kraampjes met "rommel - oud spul " en ik weet dat er altijd 1 kraam staat met ook een aantal horloge’s maar die denk dat alles veel waard is … een beetje jammer…

maar vandaag een aantal kramen verder op stond een oud vrouwtje met een aantal oudere horloge’s waaronder deze…

de maat van de klok is slechts 22,7 mm zonder kroon
dan lijkt zo’n sub ineens weer lekker groot …een echte iniemienie duiker :smiley:

Echt iets apparts! Maar dat is niet het bandje wat erbij zat neem ik aan?

haha lache hoor, alleen is het niet een beetje zonde van je carbon banje om hem zo te versnijden ?

Wie het kleine niet eert …(:smiley:

Orologio Signaturis Temporis

er zat geen bandje bij en deze band was al een keer op maat gemaakt voor een monster…en wat heet zonde…nu kon de ieniemienie ook gedragen worden :wink:

Lijkt mij eerder iets om als sleutelhanger te gebruiken … maar ieder zijn zin natuurlijk he . Tis niks voor mij , hoewel het echt wel een goede sleutelhanger zou zijn .

Ik vind kleine duikers erg charmant, let maar op mijn post volgende week :wink:

Hmmmm… Iets met een Roggebandje, Henrik???

Hoe kom je er op :smiley:

ben in ieder geval erg benieuwd…:wink:

de band aanzet van deze duiker is 12mm :wink: , inmiddels heb ik bij de hema een nylon bandje gevonden in 12mm en met voldoende lengte voor slechts 2,95 :smiley:

Ik zou 'm in de stalen band verwerken als UTC , net als bij sommige Breitling modellen zoals o.a. de B-1

Goed idee, Andre !! (tu)

Lijkt me erg klein voor een “echte man” :smiley:

Wel een geinig klokje, volgens mij zit er meestal een Penanker uurwerkje in.

Ik vind die band wel koddig :slight_smile: Toch niet de originele band hoop ik?

was waarschijnlijk een "kinder"duiker… wel grappig om te zien.

groet Arno.