Groot probleem. Betekent deze NA het einde van mijn HF carrière? Long read, pic heavy

Wat een mooi verhaal.
Gefeliciteerd met je allermooiste horloge.
Leuk van je meisie. Schatje, daarom je vrouw.

1 like

Haha leuk verhaal, goed geschreven ik zat erin! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Veel draagplezier!!

Gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Prachtig kado

1 like

Mooi verhaal! Geweldige vrouw, wat veel belangrijker is als welk horloge dan ook. :slight_smile:

Geniet van de NA en die topper naast je op de bank.

1 like

Gefeliciteerd, leuk verhaal.

En neem maar aan:

Na een tijdje niet gegeten te hebben, krijg je vanzelf weer honger. Hoe zwaar en goed je ook getafeld hebt.

5 likes

Wauw van harte gefeliciteerd en van harte gefeliciteerd met jouw Omega! Echt een mooi horloge :heart_eyes:
Deze staat ook op mijn verlanglijst. Heb je ook nog een foto van de achterkant? Is echt een geniaal ogend uurwerk👌🏽

2 likes

Nu word ik toevallig volgend jaar ook 40, én staat een Speedmaster ook op m’n lijstje…

Ik ga je verhaal eens aan de vrouw laten lezen :wink:

3 likes

Wat een schitterend verhaal, wat een schitterende vrouw en wat een mooie liefde erbij. :heart_eyes:

40 worden is niet zo’n probleem hoor. :slightly_smiling_face: Ik heb jouw komende 20 jaar al achter de rug en zeg uit ervaring, dat je van geluk mag spreken dat je met zo’n lieve metgezellin verder mag, veel geluk gewenst! :pray:

3 likes

Fantastisch verhaal en gefeliciteerd met je speedmaster.

1 like

Wat een topvrouw heb je, geniet ervan!

1 like

Echte liefde !

1 like

Ik ben ontroerd.

Wat een vrouw! Zuinig op zijn.

1 like

Wat een topverhaal. Ik denk dat ik getrouwd ben met haar zus.

Afgelopen juli werd ik ook 40 (totaal niet pijnlijk overigens) en ook ik werd compleet verrast met mijn grail :star_struck:.

Een Zenith El Primero DeLuca MK1 uit 1988 in mint conditie :tada::tada::tada:.

En het helpt inderdaad. Ik heb mijn vrouw de afgelopen jaren verrast met een Tudor Prince Date (haar favoriet en dus daily beater), Certina DS lady dive, Cartier Tank en een Omega Seamaster 600 waardoor we de passie gedeeltelijk delen. Zij is niet zo doorgedraaid als dat ik ben maar ze draagt ze met veel plezier en trots.

Geniet van je grail … en je fantastische vrouw!

11 likes

Rookie numbers.

@Polstijd gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!

3 likes

Heel gaaf! Geniet ervan :slightly_smiling_face:

1 like

Geniet van deze mooie tijd :sunglasses: en uiteraard van de andere belangrijke dingen in het leven :crazy_face:

2 likes

Dat jouw verhaal zo zou eindigen zag ik ff niet aankomen. Grandioos, probeer even mee te voelen hoe euforisch dat moet zijn. :grin:

Van harte!

1 like

Van harte geniet ervan!

1 like

Wat een waanzinnige aanwinst, prachtig horloge maar het verhaal is misschien wel nóg mooier.
Heb het met veel plezier gelezen. Koester elkaar!

1 like