Heerlijke uiteenzetting van je ervaringen! Prachtig.
Prachtig verhaal, fantastisch horloge…geweldige vrouw!
Gefeliciteerd met deze aanwinst!
Prachtig verhaal… je vrouw en de speedy zijn blijvertjes…geniet ervan!
Leuk verhaal en echt ontroerend.
Hier moet je wel veel plezier aan beleven zo.
Wauw, mooi verhaal. Koester het horloge, maar koester je vrouw nog meer.
Heerlijk verhaal en wat een prachtige vrouw ahum…horloge
Dat is een keeper…
Fantastisch verhaal! Proficiat met het horloge en met jouw vrouw!
Wat een prachtig verhaal.
En een topper van een klok.
En je vrouw blijven koesteren
Mooi verhaal en wat een mooi kado van je vrouw! Proficiat met deze prachtige aanwinst en veel draagplezier toegewenst. Count your blessings!
Prachtig verhaal!
Dank voor het delen. Ik draag sinds april een 3861 sapphire en hij loopt nauwkeuriger (+0,3s /24h) dan m’n 2014 SD4K die +0.4s /24h doet en nu in Brussel ligt voor ‘groot onderhoud’
Ik ben ook in de blijde omstandigheid dat ik een 3 maanden geleden een 105.012-65 in top toestand en ‘alles nog origineel’ kon verwerven. Pics volgen nog wel eens:)
Maar jouw verhaal, mooi hoe je van écht leuke Seiko’s (ik ben official dealer zoals sommigen hier weten ) naar zo’n icoon bent gekomen. Gefeliciteerd!
Ik zou haar houden!
Toffe Speedy ook.
geweldig verhaal met een mooi en gelukkige afloop.
topvrouw, en horloge.
nu ben ik de laatste die andermans vrouw zou willen afpakken, maar…uuhhhhh.
ze heeft zo maar … toevallig … per ongeluk … niet nog ergens nog een vrijgezelle zus rondlopen met dezelfde eigenschappen ?
je mag mij gerust een PM sturen hoor…geen probleem.
Hahaha!!
Nou… zus is twee weken terug getrouwd met een man die ook gek is op horloges. Daardoor draagt ze zelf een prachtige Longines.
Of maak ik je nu te lekker en blij met een dode mus?
@All.
Ik heb jullie advies nodig.
Bij mijn geweldige Speedmaster krijg ik een originele Omega Natostrap cadeau. Daar heb ik nog maar weinig ervaring mee.
Het zou dus fijn zijn als Omega gewoon één variant heeft en daar mag je het mee doen. Maar nee, geheel in stijl met de Speedmaster zijn er 1001 opties…
Wat vinden jullie het mooist?
(Omdat jullie gek zijn op foto’s hierbij wat kleurtjes die ik wel aandurf, maar onderwijs mij zeker! Alle opties staan hier: https://nato.omegawatches.com/en/nato-straps-031cwz010698 )
Stiekem vind ik dit ook gaaf, of is dit juist een beetje sneu naar jullie onbescheiden mening:
Een laatste optie, waar ik misschien wel het meest naar neig is een leren band, hier ben ik wel van gecharmeerd:
Mochten jullie anderszins raad hebben, dan houd ik mij ten zeerste aanbevolen.
Al die o.e.m nato’s vind ik niet interessant. Die lederen band staat best mooi, maar is niet echt uniek. Ook zeker wel buiten Omega om te vinden in zo’n beetje dezelfde kleur en uitvoering.
De originele zwarte Moonwatch strap is altijd goed om erbij te hebben. Al is het maar voor de verzamelwaarde. Imho de coolste en de meest significante strap om erbij te hebben!
De leren band is fantastische
Persoonlijk vind ik nato’s niet mooi, ik ben fan van het comfort van velcro maar de Omega NASA straps doen het me niet door het ontwerp, je zou ook de GasGasbones Velcro strap kunnen overwegen die een fractie kost (45 euro).
Voor leer zou je op Instagram combat_straps eens moeten bekijken.
Liefde is 8 jaar wachten totdat je lief je zo verrast, man je mag je gelukkig prijzen…
Gefeliciteerd met je 40ste en wat een knapperd aan je pols!
Mooi verhaal, helemaal gelezen. Veel plezier met dat prachtige horloge.
Ik draag mijn FOIS op staal of op bruin leer.
Van de voorbeelden die je geeft vind ik die zwarte Nato met witte streep door het midden het mooist. Doet het heel goed bij de wijzerplaat.
Leuk verhaal en een prachtig horloge!
Ps. Ik stuur mijn vriendin even bij je vrouw langs voor een cursus: welk horloge moet ik kopen voor mijn vriend😬