Groot probleem met Speedmaster

Ik kan namelijk geen band kiezen :smile:

Zonder gekheid, wat een fantastische klok! Heb hem gister bij Ko opgehaald.

Ik was al lange tijd op zoek naar een topklok, heb daar op dit forum ook wel een topic aan gewijd, waarbij de meesten mij een Speedy adviseerden. Echter, ik ben erachter gekomen dat ik geen fan ben van een handwinder. Dus wat nu?

Totdat ik tegen de Speedy’s aanliep met een automaat. In dit geval de 3313C. Heb ook naar de nieuwere 9300 gekeken maar die was a) te duur en b) vind ik deze dichter bij de originele Speedmaster liggen. Daarbij bevalt de maat (44mm) me ook erg goed.

Ondanks dat ik een enorme flipperaar ben, kon dit wel eens een blijvertje zijn!

Thnx for watching!

8 likes

Mmmm… Dus jij was me voor!!

Gefeliciteerd met je aanwinst! Ik vind staal mooi en de donkerbruine met witte stiksels!

1 like

Gewoon flipperen joh, en aan @Windhund verkopen :wink:

Bandje:

5 likes

Vergeet de nato’s niet, staan ook wel leuk op een speedy imo

Denk dat er geen horloge is waarbij zóveel bandkeuze mogelijke is, prachtig!
En gefeliciteerd, mooi alternatief idd voor de handwinders en dat voor een hele scherpe prijs bij Ko!

1 like

De stalen band en donkerbruine met witte stiksels staan het beste…

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst. Had hem ook langs zien komen, werkelijk fantastische klok. Sterk getwijfeld maar lag toch te ver boven mijn budget om hem verantwoord te kunnen kopen… Persoonlijk vind ik hem op staal het mooiste, maar met zo’n arsenaal aan echte Ko bandjes snap ik je twijfel :wink:

Je kunt hem ook mooi afwisselen of matchen bij je outfit!

1 like

Heuerville is hier het enige juiste antwoord m.i.

3 likes

Leuk adresje voor Heuer stijl straps: http://db10straps.tumblr.com/

Hoewel ik persoonlijk Ko een PB’tje zou sturen :wink:

1 like

Gefeliciteerd met deze fantastische aanwinst!

ik vind dit horloge ook mooi op staal maar de grijze band staat ook verrassend goed. Zo’n grijze Ko-band heb ik voor mijn Seamaster.

1 like

@BobT

doe mij ook zo’n probleem zeg

1 like

Leer, nato of staal; op een Speedie kan het allemaal!

3 likes

Net de mijne aan een Rios Racing in Moccha (d-bruin) gezet. Heeft van die mega-gaten. Was de '70’s style-band een beetje beu; ik wissel een paar keer per jaar van staal naar leer. De '90’s style-stalen band die er bij hoort draag ik nooit, heb 'm wel. Mijn Speedy is uit '99.

Mooie Speedy; een paar mm’ groter doet 'm goed. Hoewel ik zelf liever bij het oermodel blijf. Bijna alle banden die je laat zien staan goed; bij leer is mijn voorkeur d-bruin met wit stiksel - hoewel ik ook een Breitling-band in zwart leer/wit stiksel heb. Zet ik de gesp even over, voila - Omega-band. :wink:

Enjoy!

1 like

Met gemengde gevoelens weggedaan. Maar je moet wel eens wat als je iets nieuws wilt kopen.
Maar hij is goed terecht gekomen gelukkig. Dat is het fijne van dit forum.

Veel draagplezier.

Ko

2 likes

Ook op kleurrijke banden kan hij het goed doen, hoewel zwart leer met wit stiksel natuurlijk ook altijd goed is naast het prachtige staal:


Niet mijn foto, volgende wel (om indruk te hebben hoe staat op oranje):

Oef. Die staat ook geweldig.
Anders alleen op staal of zwart leder.

Elf.

Nou uhhh oké, de donker grijze is ook goed.

Ik heb vrijwel altijd de voorkeur voor de originele band, dus ook in dit geval.

Ik vind de combi met de bruine band met witte stiksel het meest mooi, en ja een topklok.

Die kleuren zien er supergaaf uit op deze klok! Deze klok kan ook veel kleuren hebben volgens mij, net als mijn Panerai…

1 like