Dan zal dit wel de grootste tegenvaller worden in 2020
Heeft geen datum functie, tssss
Wat beviel je niet aan die seamaster 300? (Die oude stijl versie)
Hij beviel me aan de ene kant echt heel erg goed. Prachtige markers, goede maat en mooie band.
Maar de golfjes vond ik minder en de hands ook. Heeft twee keer kort te koop gestaan en beide keren weer eruit gehaald. Het is dat @daffie hem van me aftroggelde, anders had ik hem misschien nog wel.
Nee ik bedoel de oude stijl. Dus de echte 300 zegmaar. Met die sandwich dial en arrow hands.
Irritant hoe Omega geen onderscheid heeft gemaakt in de naam.
Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg: Tudor BB58 Blue
O sorry.
Die vind ik op plaatjes fantastisch, maar in het echt dodelijk saai. Saaie kleuren, mooie wijzers dat wel, maar oerlelijke band. Er zijn vast veel mensen niet mee eens, maar dat is mijn mening.
De bezel klikt mooi en het is natuurlijk een degelijk uurwerk. Maar het geheel deed het echt niet bij mij.
Hij staat wel geweldig bij James Bond.
Ik vond de 300M veel leuker.
Ok dankjewel! Ik vind ze op de foto’s altijd fantastisch, maar ik heb ze helaas nog nooit in het echt gezien.
Idd een sterk gevalletje haat-liefde was het bij mij. De golfjes op de plaat en het effect bij sommige lichtinval was het niet voor mij. Ook zoals jij zegt de wijzers. Formaat en band waren wel echt top. En die lume…
Sorry, ben niet zo’n kenner. Welk type seiko 5 is dit ?
Knap horloge
Dat denk ik niet. Is 1 van mijn favoriete horloges.
Nope.
De originele bb58 vond ik echter wel een tegenvaller.
Ik ook niet, dus geen idee.
Vond m gewoon super leuk dus gekocht
Welke kleur is deze? Blauw of zwart?
Blauw , maar heel erg donkerauw. Dus inderdaad bijna zwart zonder lichtinval.