Grote ( BREITLING ) afspraak

oftewel BIG DATE :smiley:

De keuze wordt er niet makkelijker op voor een Breitlingā€¦

Als je naar hun site gaat en je klikt op models / new in 2010 , zie je een heleboel nieuwe modellen.

Helemaal rechts in mijn ā€œcollageā€ zie je de GALACTIC.

Ik vind de grote lume-parel op de 12 wel mooi, maar ik heb no steeds gemengde gevoelens over de ā€œplatgedrukteā€ en ā€œgeĆÆntegreerdeā€ ( zeg maar ā€œverdwenenā€ rider-tabs )

Bovendien vind ik een stalen kast met gouden rider-tabs ( zoals in de Cockpit ) het ā€œnec plus ultraā€, maar met de nieuwe lunettes kan dat niet meer: dan is de volledige lunette in goud; dus alles of niks.

En een volledige lunette in goud , op een stalen horloge is een beetje ā€œwel willen, maar niet kunnenā€¦ā€"

Graag jullie opinie :wink:

Het kan mij niet spectaculair genoegā€¦


VĆ©Ć©l te drukā€¦ daar wordt een piloot duizelig van. :smiley:

Jur Schreef:

Het kan mij niet spectaculair genoegā€¦

Ik wil me daar eigenlijk wel bij aansluiten. De 3 klokken die Jur zijn precies waar Breitling om draait, je houdt ervan of je vindt het verschrikkelijk.

Deze drie zijn voor mij top(tu)

Ik sluit me bij XXoF aan.
Je bent (in mijn geval is) Breitling gek of niet.
En Marc B1 hebben ze in Belgie wel piloten??? LOL

Mwa, maar een piloten horloge met ROMEINSE cijfers ???

In combinatie met naaldhakken en roze pantyā€™s ? :smiley:

hahaha, tja je weet het wel spannend te brengen zeg :)-D

Marc-B1 Schreef:

En een volledige lunette in goud , op een stalen
horloge is een beetje ā€œwel willen, maar niet
kunnenā€¦ā€"

Graag jullie opinie :wink:

Beste,

Allow me to disagree. Eenzelfde mening was mij destijds toegedaan omtrent de destijds pas geĆÆntroduceerde BMW 3 Compact-serie. Nadien ben ik echter het betreffende model anders gaan interpreteren en waarderen.

Wat betreft de nieuwe modellen van Breitling moet ik bekennen dat ik van nature niet zo tuk ben op gouden horloges (of juwelen for that matter), maar anderszijds vind ik bijvoorbeeld de derde van rechts een bepaalde charme uitstralen, net omwille van de beperkte/ gedeeltelijke goudaccenten. Hetzelfde geldt overigens voor de chronovariant met zijn gold subdialrandjes.

Met vriendelijke groet
Geert

Mwoah, bicolor vind ik wel kunnen. Ook die gedeeltelijk gouden bezel. Ben echter geen liefhebber van big-dates.