Grote Limbo Watch Treffen deel 3

Het derde Limbo Watch Treffen, donderdag 29 mei a.s.!

Enkele gegevens:

Er is geen (of nauwelijks) organisatie, geen maaltijd, geen Ladies Program, geen kinderopvang.

Wat er wel is: Bier, Bitterballen en Blancpain (als iemand die meeneemt) :slight_smile:

Ergens in de omgeving van Heerlen /Maastricht hebben wij een locatie waar je gezellig naar toe kunt komen met je horloges. Openbaar vervoer is matig geregeld, maar als je echt alleen met de trein kunt komen regelen we wel wat.
Heb je wat te ruilen, te verkopen, alles mag als je maar van andermans spullen afblijft en alleen je eigen horloges mee (naar huis) neemt.
Daarom is deze bijeenkomst (vanaf 19.00 uur op donderdagavond 29 mei) alleen toegankelijk voor forummers (van diverse fora) die al langer dan enkele dagen posten. Vorige keer hadden we zo’n wijsneus met 1 post die zich op de dag zelf nog even wilde aanmelden. Doen we dus niet.

Een ongedwongen avond met gelijkgestoorden, wat wil je nog meer :lol:
Kwijlen a.g.v. de aanwezige klokjes bijvoorbeeld?

[/size]. Neem je mooiste horloge mee en ding mee naar deze prijs. Een prachtige Tudor en een Jaquet Droz gingen u voor!

Meld je aan via PB bij Krabong of bij mij en je ontvangt kort voor de genoemde datum informatie over de locatie.
Krabong en hcptdg

Heb me net via PB aangemeld.
Ik kom vanuit omtrek Antwerpen dus als er mensen mee willen rijden laat het maar weten.

met vriendelijke groet,
Aad

Welkom Aad! Misschien wil MarcB1 wel met je mee.

tot dan!

hans

Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar en het is gratis mannen :slight_smile: :)!

Meld je aan!

hans

Het lijkt me hardstikke gezellig Hans, en als ik geen andere verplichtingen had, zou ik zeker die kant op komen.

Misschien bij deel 4!

Groeten,

Martin

zie verderop :slight_smile:

Zeg al uw andere afspraken af en meet us in Limburg!

hans&roel

Ik vind het de laatste keer hartstikke gezellig en leerzaam, maar kan
helaas keer deze keer echt niet komen. Jammer, maar een volgende keer
beter.

Jammer, volgende keer beter!

hans

Geachte,
Ik zou graag jullie treffen morgen bezoeken in limburg,
als je mij het adres wil geven van deze avond dan zien we elkaar morgen,
Groeten, Guus

hier sluit ik me bij aan, misschien tot volgende keer!!

Groet,
Arno.

Guus,

Ik heb je een PB gestuurd omdat we graag iets meer weten van potentiele bezoekers.

hans

De draaiboeken liggen klaar, de NS heeft extra treinen ingezet. De firma Brand heeft de tanks gevuld… dus?

Op naar Limburg :slight_smile:

hans & Roel

hcptdg Schreef:

De draaiboeken liggen klaar, de NS heeft extra
treinen ingezet. De firma Brand heeft de tanks
gevuld… dus?

Op naar Limburg :slight_smile:

hans & Roel

Dat van die extra treinen blijkt niet helemaal te kloppen… blikseminslag… :frowning:

Het was laat… Het was gezellig…Het was Internationaal… EN: …

We hebben weer een winnaar van de (derde) Grote Limbo Watchtreffen Favoriet Bokaal :slight_smile: Hoop dat de fraaie beelden van Letz en Tom snel zullen volgen.

hans & Roel (die natuurlijk nog in coma ligt) :lol:

Als eerste de winnaar van de Limbo-troffee 2008. De Rolex Daytona!!!

De gezellige groep

Mooie Chronoswiss

Brothers in arms

Mooi witgoud is niet lelijk

Nog een fotootje van de Dweller van Roel

De drie tenoren

Dweller van Hans/Jacques (ben ff kwijt welke Dweller van wie was)

En de Dweller van Roel nog een keer