Aha. Dan heb ik dat dus van hem. Kun je zien wat een negatieve invloed die man heeft.
Alleen als mensen hem dommig gaan napraten hoorā¦
Hetzelfde geld voor mijns inziens ook wel een beetje voor Tissot helaas. (Tag) Heuer idem dito.
En je dit vervolgens opslaat alsof je het in een artikel gelezen hebt
Bah
Misschien dat ik dan zo dommig ben geweest. Ik was echt in de veronderstelling dat ik dit ergens had gelezen. Maar misschien had ik het gehoord in dus 1 van die YouTube filmpjes. Wat dom van mij.
Mijn oprechte excuses aan iedereen die ik hierdoor mogelijk op een verkeerd spoor heb gezet.
Luxury Japie of hoe die Bangkok-regular ook heet heeft er sowieso bijster weinig kijk op .
Komt goed Kasper. Gewoon weer even achter aansluiten.
Zo boos. ZoooooooOOooo boos.
Ik denk dat de meeste mensen ook niet helemaal begrijpen wat de term inhoudt.
Als ik op Alibaba 300 tubes borstvergrotingscreme koop kan mijn eigen hoofd en naam op het doosje. Als ik op Alibaba 1000 of meer tubes borstvergrotingscreme koop komt mijn eigen hoofd en naam ook op de tube te staan.
Ben ik dan minder gepassioneerd over mijn product zoals @Brunmontagne zegt?
Tuurlijk niet. Ik ben er ook gepassioneerd over en een groot fan van big tiddies for every woman. En nu heb ik mijn eigen product genaamd HanDavinciās Perky Powergirls creme.
Maar het punt blijft dat ik niet zelf in het laboratorium heb gestaan met mijn mengseltjes en smeerseltjes om die creme in elkaar te brouwen.
Henceā¦plakmerk.
Heb je een link Han? Ik kan het nergens vinden
Vraagje: hoe zit het wanneer het design/ontwerp door een bedrijf wordt gedaan. Vervolgens geproduceerd door een ander bedrijf en tot slot verkocht door het bedrijf wat het ontworpen heeft?
Is dit ook plakmerk?
Dat noemt men uitbesteding in de volwassen wereld Kasper.
Mag ik ook 1? Als je mij gratis toestuurt, doe ik er een review over.
Ik ontvang graag een proeftube.
Henceā¦jaloers op initiatief ĆØn risico nemende HF-leden ?
Jaja dat weet ik. Maar ben je dan ook een plakmerk?
Noem eens een voorbeeld van een merk. Als iemand in opdracht iets voor je ontwikkelt, dat jij gebruikt in je eindproduct is het gewoon slim handelen en de expertise opzoeken.
Er zwerft hier op het forum een voorbeeld rond van een man die te eigenwijs is en alles zelf wil doen. Look how thatās going.
Ja. Dat droop er echt vanaf he?
Doe mij die dan ook maar even! Horloge voor de man, borstvergrotingscreme voor de dame⦠Ik zie een combideal aankomen! Wel moet ik er dan 1000 afnemen denk ik .
@HanDavinci bedankt voor de opheldering. Dan mag ik mijn horloges vanaf nu officieel het predicaat uitbesteding meegeven! Ik ben namelijk zelf de gelukkige eigenaar van het volledige ontwerp . Ik besteed slechts de productie uit aan de fabrikant.
Ik refereerde ook aan een opmerking over Tissot, zo jammer.
Ik snap dat zonder het ontstaan van de Swatch group het Zwitserse horloge landschap een behoorlijk stuk kaler was geweest, en dat zaken nu eenmaal zo gaan. Maar uit nostalgische overpeinzingen is het een trieste ontwikkeling.
Mopper smurf uitā¦
Ik dacht eigenlijk dat als het voor borsten zou werken het ook wel voor iets anders zou werkenā¦
Ik vind nog steeds de reactie van @sanderbbb het mooiste aan dit hele topic!
Echt episch. Ik lach vanaf het moment dat ik het las. Echt mijn humor, maar dan wƩl grappig.
Ik zie allerlei discussies over plakmerken en wanneer wel niet. Ik dacht dat een plak merk per saldo een āoudā merk was waarvan de merkrechten waren gekocht en ze hiermee heritage konden veinzen en het daarna op een āgoedkoopā Alibaba ding kwakten. Dus dat het āplakā er vooral in zat dat een oud merk ergens op werd geplakt.