Grote schoonmaak in Leidschendam

Zag toevallig bij Timestore dat ze uitverkoop hebben en wat lag daar in de vitrine… een mooie Tissot Le Locle chronograaf voor de helft van de prijs! ::o

't Is maar dat 't zo een lange weg is naar de Omega POLM… anders wist ik 't wel!X(

Mooie klokjes die me nog meer waren opgevallen zijn een paar klassieke Edox, de T-Touch en een Casio Protrek. Jammer dat die laatste alleen Multi-band 5 heeft. Die slimline vind ik wel een enorme verbetering t.o.v. m’n dikke model.

P.S. Oh ja, ben geen baas daarginds, maar wilde even nieuwtje met jullie delen.

Leidschenhage!!! tochtig winkelcentrum met leuke aanbouw.

Yep, alhoewel je het winkelcentrum als Leidsenhage schrijft. :+
In het aanbouwgedeelte zit 't winkeltje.

marnix_moed Schreef:

Zag toevallig bij Timestore dat ze uitverkoop
hebben en wat lag daar in de vitrine… een mooie
Tissot Le Locle chronograaf voor de helft van de
prijs! ::o

Marnix, vraag, weet je misschien ook nog of de Le Locle chronograaf het model is met een stalen band of met een lederen band ? En weet je misschien ook nog de precieze prijs ? Mag ook d.m.v. PB … dank voor je moeite !

Oei oei, sorry voor m’n late reply. Beetje druk de laatste tijd. Zag afgelopen zaterdag dat ie er niet meer lag.
Was met witte wijzerplaat, lerenband, voor 525 euries. Wellicht dat er nog iets af kon.
(Uhm… mag ik hier wel bedragen noemen? Vaak zie ik posts zonder bedragen.)

Dank voor je reactie ! Eerlijk gezegd had ik er ook al niet meer aan gedacht, aangezien er familie-omstandigheden tussendoor kwamen. Mijn voorkeur gaat echter ook uit naar de versie met stalen band, wél met witte wijzerplaat … ik blijf rondkijken, wie weet !

Sorry, maar ik heb google erbij gehaald, maar wat is een Omega POLM?

Planet Ocean en dan??

Planet Ocean Liquid Metal denk ik.

http://www.horloge.info/nieuws/Omega-s-wereldpremière-Seamaster-Planet-Ocean-Liquidmetal-L-E-/471

albert.v Schreef:

ik

blijf rondkijken, wie weet !

suc6! Zoektocht vind ik ook persoonlijk ook leuk! :slight_smile:

Camiel Schreef:

Planet Ocean Liquid Metal denk ik.

(tu)
Omega Seamaster Planet Ocean Liquid Metal Limited Edition… OSPOLMLE?

Voor belangstellenden Ik zag deze Seiko Velatura direct-drive rose in de etalage bij Timestore Leidschendam voor ongeveer €600,- dacht ik…