Groter contrast nauwelijks denkbaar

Zojuist staan lekkerbekken voor de ramen bij Willy Vossen in Maastricht. Kan het verschil groter zijn :thinking:

Alles van Omega ca. -30% en veel Breitling iets van 20%. Zenith ook erg scherp!

8 likes

Die bovenste foto…welke debiel zet dit naast elkaar :joy::confounded::confounded:

2 likes

Hahahaha echt hé…

1 like

Mooi dat het bij hen wél kan… als hier op het forum iemand wat goedkope Ali horloges laat zien wordt hij afgebrand, bij Vossen liggen ze naast elkaar. #kerstgedachte

10 likes

Ik vind het wel wat hebben: “iedereen is hier welkom”.

5 likes

och och och die Primero’s :heart_eyes:

Alleen jammer van de afstand.

1 like

Ik was er enkele weken geleden ook. Die Zenith zijn op enkele uitzondering na toch wel erg lelijk. Niet voor niets dat die nu nog steeds tegen dumpprijzen in de etalage liggen. Je wordt heel even hebberig van de korting en bent achteraf blij dat je bent doorgelopen.

3 likes

Ik krijg milde epileptisch-aanvoelende episodes van die bovenste rij Zeniths. Man, man, man wat druk. Die Connies daarentegen, dat zijn geile dingen. :slight_smile:

Die bovenste horloges… Ach, of ze nu 39 of 39.000 kosten, ik ben niet van de diamonds op me rollie. :+1:

3 likes

Dat vind ik nou net de horloges waarvan ik denk ‘ik vind de vintage Zenith’s gelukkig wel mooi’

1 like

Vintage?

Mocht jij zo ver komen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ja. die moderne op de foto vind ik niet zo terwijl ik vintage Zenith horloges vaak prachtig vind.

Ah zo. Eens.

1 like

Wel als mijn vrouw los mocht worden gelaten in Hudson Bay

1 like

Die Cohiba Zenith zou nu eens een leuk horloge voor ‘erbij’ zijn. Met een fijne Lancero in de mond en dan de as een weinig morsen op het vest. Zo moet het leven zijn.

3 likes

Bron: theurbangentrychannel op instagram

1 like

Waarom je daar “debiel” voormoet zijn, ontgaat mij even.

2 likes

Op zich weinig mis met het beeld wat je schetst, maar heren die vesten dragen en as morsen vinden dat ding niks. Althans, deze heer niet. :slight_smile:

Ik vind ze beide niet om aan te zien persoonlijk, dus wat mij betreft een goede combi :+1:

2 likes

Dan wordt het eens hoog tijd tesaam een plantage zuiver product te genieten. Al dan niet met een Zenith Cohiba om den polsch! :wink: