Nope, mag ‘manager spelen’ in casual outfit.
Dan is het echt een kwestie van “bad luck”.
Succes met de reparatie!
Erg vervelend, ik ken het gevoel!
Succes met het oplossen hiervan, gaat vast wel lukken.(tu)
Oom Piet Schreef:
Erg vervelend, ik ken het gevoel!
Succes met het oplossen hiervan, gaat vast wel
lukken.(tu)
En nu ga jij zeker een nieuwe bestellen…
Ouch… veel beterschap!
Na wat contact met Eddie heb ik het adres van de bouwer van het horloge in Duitsland gekregen.
Daar gaat ie nu naar toe en alle beschadigde onderdelen worden vervangen. Ik betaal alleen verzendkosten.
Super!!! X(
Super Service! (mag gezegd worden toch?)
frenk Schreef:
Super Service! (mag gezegd worden toch?)
Van mij wel… 
Eddie geeft altijd super-service! Echt iemand die vanuit de liefhebberij is begonnen met horloges (laten) maken en verkopen en klanten behandelt zoals hij zelf behandeld zou willen worden.
Hij is er weer!!! Keurig netjes verpakt per aangetekende post retour ontvangen. Dat doet een mens goed. Zondag de Seiko ophalen en dan zijn de luxe-problemen weer terug. Dan wordt het nog moeilijker kiezen wat te dragen…
Reparatie helemaal gratis. Retour ontvangen met het bekraste glaasje erbij en het horloge was aan de voor- en achterkant weer voorzien van een beschermplastiekje. (tu)
Hij is dus weer een 101% nieuwstaat want de mooi gepolijste kast was nog krasvrij.
Aandachtspuntje is wel dat volgends de tag mijn Limited is veranderd in een Special Edition… Nu dus een Special Limited Edition. De verkoopprijs is een stuk hoger geworden! 

Ja, hij is wat stoffig. Ik had wat beter mogen poetsen… :)o
Mijn beste,
Eind goed, al goed!!
En nu met gepaste trots het voortschrijden der tijd gadeslaan.
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Daar was ik inderdaad net mee bezig. :~
super en heel erg netjes van de service (tu)
weer veel plezier ermee 
Mooie actie van Eddie!!!
Dat heet service, goed hoor. Hij is nu weer (bijna) net zo mooi als mijn Precista 
Top geregeld 
Is die helemaal krasvrij dan? 
Ja
helemaal. Ik draag m maar één keer per week en anders zit ie in t meegeleverde etui… Binnenkort gaat ie wel naar 40 meter (19 fathoms)