Grrrr... op de eerste woensdag van december

Nou, het kantoor is ook al niet meer veilig! :sunglasses:

Vandaag op de eerste woensdag van december mijn Precista PRS-50B omgedaan. Was alweer bijna twee weken geleden en ik had er zin an. Voor m’n werk zit ik bijna altijd op kantoor of in de auto op weg naar een ander kantoor dus ik hoef eigenlijk niet op te letten wat ik om doe. Wat kan er nou helemaal gebeuren op kantoor.

Dat is dus een hoop, zo blijkt! :?

Ik kijk vanmorgen op m’n horloge, iets voor half tien. Da’s mooi. Om half tien een kort overleg. 35 minuten later zit ik weer achter m’n bureau en kijk weer op m’n horloge. En wat zien mijn ogen: een MEGAKRAS!!!

Geen flauw idee hoe die daar gekomen is. Voor zover ik weet nergens tegenaan gestoten. Ik kijk altijd meteen als ik m’n horloge ergens tegenaan stoot, hoe zacht het ook is. Macht der gewoonte. Maar dus helemaal niks gemerkt. Om het feest compleet te maken zit de kras niet alleen op het plexi glaasje maar ook nog net op de bezel bij de 30. Flink balen dus!

Maar eens aan Eddie vragen wat vervanging kost.

Maar eens aan Eddie vragen wat vervanging kost.

Goeiedag zeg!!!

Dat is inderdaad een joekel. Vreemd dat je er niets van gemerkt hebt!

In elk geval sterkte!!

Is dat plexiglas? Zo ja, dan is het er zo af te poetsen met wat polywatch en een doekje. De kras bij de 30 echter…

Karel heeft gelijk:

Polywatchen die handel, kan als nieuw worden!

Ja, het glaasje is het probleem niet. De bezel wel.

En eigenlijk vooral het feit dat het gebeurd is zonder dat ik het gemerkt heb.

balen zeg, hoop dat het goed komt

Alles komt goed!!! (soms duur het alleen wat langer)

Mijn beste,

Man, man, man, wat een miserie!!

ā€œVoor je horloge wel te verstaanā€!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

ai, das niet zo mooi…sterkte ermee (tu)

dat is zwaar KLOTE. sterkte ermee.

damn!..das een vette zeg, tis mss allemaal wel weer te repareren maar je baalt als een stekker, zeker als je totaal niet weet hoe het zo gekomen is…sterkte er mee.

Nou, da’s flink uien zeg :frowning:

Dank voor alle steun… :):~

Weet iemand een adres waar ik die Polywatch voor een net prijsje op de kop kan tikken? Dit is ā€˜mijn eerste keer’ namelijk…>X

El penumbra Schreef:

Dank voor alle steun… :):~

Weet iemand een adres waar ik die Polywatch voor
een net prijsje op de kop kan tikken? Dit is ā€˜mijn
eerste keer’ namelijk…>X

1. bezel afplakken met beschermingstape
  2. afvlakken met schuurpapiertje 1200 grit, 0.75 euro in de automaterialenhandel
  3. polywatch en autosol zijn te koop via ebay, allebei goed: http://www.timezone.com/library/workbench/workbench0018. autosol is vaak goedkoper, voor 6 eur incl. verzendkosten.

Om het glaasje te polijsten, kun je ook witte tandpasta gebruiken. Heb ik ook al gebruikt en dat werkt perfect.
Afgezien daarvan, wat vervelend voor je. Iedere horlogeliefebber snapt hoe vervelend het is als dit je overkomt.

Zo zie je maar hoe teer hesalite eigenlijk is

Soms begrijp ik ook niet hoe ik aan een krasje op mijn horloges ben geraakt.

Ik merk wel dat ik steeds minder vaak krassen maak …
Komt het verstand dan toch met de jaren? Of wordt ik gewoon beter in ā€˜horlogedragen’.

Spijtig van de bezel … :frowning:

idd, even langs de telefoonzaak voor polijst middel voor displays… en je kras is zo verdwenen.

astonmartin Schreef:

Zo zie je maar hoe teer hesalite eigenlijk is

Daar in tegen is het met polywatch weer heel erg mooi te maken. Is eigenlijk de enige horlogeklus die waar ik goed in ben na het bandenverwisselen en inkorten. :wink:

El penumbra,

Wellicht manchetknopen…?