Vandaag op de eerste woensdag van december mijn Precista PRS-50B omgedaan. Was alweer bijna twee weken geleden en ik had er zin an. Voor mān werk zit ik bijna altijd op kantoor of in de auto op weg naar een ander kantoor dus ik hoef eigenlijk niet op te letten wat ik om doe. Wat kan er nou helemaal gebeuren op kantoor.
Dat is dus een hoop, zo blijkt! :?
Ik kijk vanmorgen op mān horloge, iets voor half tien. Daās mooi. Om half tien een kort overleg. 35 minuten later zit ik weer achter mān bureau en kijk weer op mān horloge. En wat zien mijn ogen: een MEGAKRAS!!!
Geen flauw idee hoe die daar gekomen is. Voor zover ik weet nergens tegenaan gestoten. Ik kijk altijd meteen als ik mān horloge ergens tegenaan stoot, hoe zacht het ook is. Macht der gewoonte. Maar dus helemaal niks gemerkt. Om het feest compleet te maken zit de kras niet alleen op het plexi glaasje maar ook nog net op de bezel bij de 30. Flink balen dus!
damn!..das een vette zeg, tis mss allemaal wel weer te repareren maar je baalt als een stekker, zeker als je totaal niet weet hoe het zo gekomen isā¦sterkte er mee.
Om het glaasje te polijsten, kun je ook witte tandpasta gebruiken. Heb ik ook al gebruikt en dat werkt perfect.
Afgezien daarvan, wat vervelend voor je. Iedere horlogeliefebber snapt hoe vervelend het is als dit je overkomt.
Daar in tegen is het met polywatch weer heel erg mooi te maken. Is eigenlijk de enige horlogeklus die waar ik goed in ben na het bandenverwisselen en inkorten.