Grrrrr, gek word ik er van....(OT)

Heeft iedereen dat nu? Die vreemde postings op het forum? Tot gister bleef het beperkt tot een aantal postings maar nu ik vandaag weer inlog is meer dan de helft besmet met die vreemde postings…hieronder het voorbeeld. Ben het overzicht hierdoor compleet kwijt. Postings waar al weken geen aanvulling meer op is geweest staan nu ineens weer bovenaan in de lijst…

Gepost door: Nathan Armstrong (IP Gelogd)
Datum: 15 december 2005, 06:59

Cool site! I’ll be back. Roll Double Double - that is all that Plane is capable of , Rape Bet Rape - that is all that Girl is capable of Expect Increase Do - that is all that Round is capable of , when TV is Chips it will Create Table Con Percieve Love - that is all that Chips is capable of

Ja heb ik ook.

Ik ook.

groet,
Yuen Tai

Heel irritant. Ik hoop dat Henrik het nog een beetje kan herstellen.

Yep, waardeloos (zacht uitgedrukt) deze spam, wat hier nou de lol van is, ontgaat me helemaal; het is blijkbaar al een poosje aan de gang:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?3,5701,9569#msg-9569
heb net een mailtje naar Henrik verstuurd.

Leuk is anders maar ja wat kan je er tegen doen. Henrik verzint vast wel weer een oplossing. Like always!

Mvg Dennis.

Henrik komt niet meer aan zijn betaalde werk toe volgens mij :slight_smile:

Dit speelt inderdaad al een week of twee. Vaak ben ik 's ochtends er vroeg bij, vandaag heb ik mij verslapen. Ik heb een oplossing, dat is het afnemen van postrecht voor ongeregistreerde bezoekers. Ze kunnen nog wel lezen maar wil je posten moet je je registreren. Daar ben ik niet voor maar het is tot er een echte oplossing is niet anders.
Registratie betekent trouwens niet dat je ineens op spamlijsten komt oid, met de gegevens gebeurt niets, ik ben de enige die het kan inzien.

Henrik, is heel normaal hoor (ook op andere fora van verschillende onderwerpen) dat je pas kunt posten als je geregistreerd bent!
Doen zou ik zeggen!!