Gruwel voor velen.

Eerder al eens het getekende idee gepost. Kreeg niet echt de handen op elkaar, maar goed. Ik hou nu eenmaal van kleur. Ik kreeg het uurwerk er niet uit, gisteren even langs W&V. Die kunnen dat wel :grimacing:


Net ruimte genoeg, hoop ik.

Gaat t’ie dan.

Fase 1

Fase 2

Even paar stappen verder.

En drogen maar.

Volgende week weer even langs W&V, want ik krijg het uurwerk waarschijnlijk zelf niet fatsoenlijk in de kast gepropt.

20 likes

Ziet er tof uit! Op de een of andere manier is het net niet te, knap gedaan.

1 like

Goh, wauw. Leuk resultaat! Ik ben benieuwd naar de looks als het weer bij elkaar is gebracht.

Welk horloge is dat ook alweer? Die wijzerplaat komt bekend voor…

1 like

Lekker bezig!
Ook benieuwd naar het eindresultaat.

1 like

Vet! Mooi idee, ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. :+1:

Er zijn trouwens ook gemakkelijker manieren om een beetje kleur om de pols te gespen: link! :grimacing:

2 likes

Mijn beste,

@ Gruwel voor velen

Kunst is een uitdrukking!!
En het meervoud van Lef is Leven!!
Mijn complimenten dan ook voor deze gedurfde levenslustige creatie.:+1:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

7 likes

Ik kan dit soort dingen alleen maar waarderen!
Ben heel benieuwd! :metal::pray:t2::+1:

1 like

Het is dit horloge, allemaal onderdelen die deels door vorige bezitter, deels door mij, bij en in-elkaar zijn gerommeld. Wijzers en plaat hebben in de koffie gelegen, in de oven, noem maar op. :grimacing: Band is van een oude tas, home made.

5 likes

WoW; super!!!
Grandioos!!!


United Colours of HF :joy::joy:!!
Mijn OP dial durf ik nog niet…!

1 like

Mocht je zover zijn…stuur gerust een berichtje :slight_smile:

1 like

Mooi !!!

1 like

Een prachtig resultaat. Toen je het eerder voorstelde dacht ik nog dat het een grap was en probeerde via PhotoShop er ook nog fantasie-volle wijzers aan toe te voegen. Zwart-wit (zebra) gestreept als een vroeger knipperbollenpaal leken het mooist.
Overbodig en weinig zinvol omdat ik dacht dat het niet serieus was. Maar nu; Welgemeende complimenten, en proficiat met het feestelijke resultaat.

1 like

Leuk toch een beetje aanklooien op zo’n manier.
Heb dat ook wel eens gedaan met een Casio AE1200 wordltimer maar was niet tevreden met het resultaat. Ligt nu maar in de kast te liggen.

1 like