GS: paginagroot in het FD vandaag

Een advertentie weliswaar

maar toch leuk om te zien dat er wat meer aan de weg getimmerd wordt. Mag best IMO :wink:

26 likes

Begreep ook dat Grand Seiko een prominentere plaats krijgt in de verbouwde Seiko Boutique.

2 likes

Het zou mij niks verbazen als de GS prijzen a la Rolex de komende vijf a tien jaar fors zullen stijgen.

Goed voor de occasion prijzen hier, die kunnen nu eigenlijk al wel 10% a 20% omhoog. :wink:

2 likes

Mooie advertentie in de bijlage?

1 like

Jij hebt er blijkbaar weer een paar NOS liggen, oale handelaar!

5 likes

Haha, je kent me te goed. Niet NOS maar wel mint. Ik wacht de stijgingen nog even af. :sunglasses:

3 likes

Dan wil ik er wel op 1tje passen tot die tijd :sunglasses:
Zonde om in de kast te laten liggen. :innocent::innocent::joy:

1 like

Ik heb nog wel een ander horloge voor je om te passen.

image


En te kopen.

4 likes

Nee, in de krant zelf.

1 like

:stuck_out_tongue_winking_eye::+1::sweat_smile:

1 like

Laatst eens wat macro foto’s bekeken van een paar Grand Seiko’s. Echt een bizar hoog afwerkingsniveau. Niet helemaal mijn design. En ook geen click met het merk Grand Seikootje. Maar echt een geweldig kwaliteitsproduct zo te zien. Ook de uurwerken schijnen echt op niveau te zijn.
Wellicht heeft @anon50762135EV nu al wat leuks in de aanbieding ?

1 like

Yep, ze maken meer dan Seikootjes op zijn minst sinds 1968 :wink:. Het jaar dat de Zwitsers werden weggevaagd bij de Observatory trials in Neuchâtel en Geneve:

In 1968, they delivered in unprecedented fashion. Seiko’s delegation sent 226 of their production Caliber 45s to both Neuchatel and the sister trials at the Geneva Observatory. These movements swept the top 7 mechanical places at Geneva (the top 3 spots were all experimental quartz movements), while at Neuchatel 73 examples received the observatory’s highest rating in competition against experimental Swiss one-offs. After over a century of unchallenged dominance, the Swiss establishment had been soundly beaten on their own turf.

P.S. Niets tegen Zwitsers :heavy_heart_exclamation:

3 likes

Binnenkort ook weer in Zeewolde te spotten :grin: