GS SBGN003 GMT kwarts

Heb er nu al een stuk of 4 van deze onder mijn neus gehad voor een batterij-service. En nu ik wat vaker opgeroepen word om “even” iets te fixen aan een van de producten van mijn werkgever, vaak 7 tijdzones verder, kan ik de “kriebel” ook nog wat meer “justification” geven. :wink: Heb nog geen echte GMT in de collectie, behalve een super-onleesbare (24-hour dial) Glycine Airman 1.

Zoek liefst onder de 2K; box/papers zijn voor mij wel een kleine premium. Voorwaarden voor verkoop - ik check hem hier eerst van binnen, en ook de conditie van de bandschroeven. Die zijn soms volkomen verrot gedraaid. Goede macro-foto’s vooraf kunnen ons ook een hoop tijd schelen. Mocht ik toch nee zeggen na openmaken - ik had er laatst eentje waarvan de batterij had gelekt na een half jaar stilgelegen te hebben - ik vergoed dan je reiskosten en wat van je tijd. Bij goedkeuring krijg je nog een leuke fles mee, die we van tevoren vastleggen. :smiling_face: Ik zit in 010, aan de goede kant van de Maas. :face_with_hand_over_mouth:

Heb inmiddels een kleine reputatie onder de GS batterijwissel-artiesten. :innocent: Heb je er eentje waar je van af wilt; laat het me weten! :clinking_glasses:

8 likes