Goedemiddag , gisteren kreeg ik de gshock dw-5000SS-1ER binnen ( foto 1) en heb er een alib bandje en een matzwarte bezel op gezet , ik twijfel over het resultaat (foto 2)
, wat is jullie mening
Goedemiddag , gisteren kreeg ik de gshock dw-5000SS-1ER binnen ( foto 1) en heb er een alib bandje en een matzwarte bezel op gezet , ik twijfel over het resultaat (foto 2)
Ik vind mod veel beter omdat dit een rustigere look heeft,waar ik van houd.
Sluit ik me bij aan. Je hebt de foto’s overigens omgewisseld volgens mij.
In de it wereld zei men altijd dat slechte input slechte output opleverde.
Klopt foto ging niet mee net eerste bericht
Ben ik het mee oneens, ik vind input van 3e leerzaam en opent mijn horizon.
Bandje houden en het horloge weggooien.
Tsja, iets met een aap en een gouden ring…
Ja vindt het zeker wel geslaagd
Sorry ik vind de overreden zebra toch leuker.
Ik heb het niet over de input in dit topic.
Ik heb het over het feit dat je een minder mooie G-shock en wat skeer ogende onderdelen als input hebt genomen, en constateer dat de output bij de input past. Je twijfel is dus terecht, maar terugkeren naar het origineel zal het er zeker niet beter op maken.
De originele band en kast zijn zeker niet universeel te dragen. Het resultaat van de MOD levert veel meer draagmogelijkheden op.
En mocht je deze zomer in je vakantie eens lekker wild willen doen, kun je het weer origineel maken
Om het na de vakantie weer rustig zwart te maken!
Lekkere combi hoor Hoewel ik niet bekend ben met de combi bracelet, wel met G’s. Waarvan ik de neg disp’s weer heb weggedaan. Afleesbaarheid … Maar dat ligt aan mijn ogen, want ik moet voor priegelwerk de laatste tijd echt een +1 leesbrilletje pakken
Het origineel. Omdat daar geen neppe onderdelen op zitten .
Gr, Vigorelli
Ik heb gisteren de 5610 met negatief display ook nog ff omgehad en echt, je kunt er bijna niks van aflezen daarom heb ik deze al eens verkocht en ook weer teruggekocht omdat ik het toch wel iets vind hebben zo’n negatief display. Maar niks zo dramatisch afleesbaar als deze
Op de foto lijkt het nog te doen maar irl is het zooooo slecht toch mag hij blijven want leuk ding.
Ja, zeker, een leuk stealth ding. Ik vind het minder praktisch, heb de classic DW6900. In gebruik als kookwekker voor de 2:30 eitjes. Vind ik toch wat leuker dan een gewone kookwekker
De half 3 eitjes of de 2 minuten 30 seconden eitjes want dat laatste vind ik wel heftig