GTA V horloge gerelateerd boek?

Momenteel bezig met een potje GTA V. Trevor is hierbij favoriet vanwege zijn gevatte uitspraken en kijk op het leven.

Daarnaast draagt hij een horloge wat iets wegheeft van een Casio of Seiko calculator. (Casio C-80 volgens de berichten)

Nu kwam ik in een van de missies onderstaand boek tegen. Ik ben vrij onbekend met horloge georiënteerde boeken. Heeft iemand een idee of het een verwijzing is naar een bestaand boek?

28 likes

:joy:

3 likes

Ja top dit! Ben benieuwd!

8 likes

5392EAF9-8F7E-4705-AD7F-32EAC6D34A24

1 like

4f9e810238c5aa6cdf8c4243355cb58ad7ed520bd0934abbe32958a2d9249c52

2 likes

tenor-9

1 like

5XZatgyewAMaQ

1 like

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:
Desniettemin een goede vraag :ok_hand::grinning:

1 like

Hahahaha mooie vraag! En nog mooiere reacties :joy:

Edit: nee geen idee…

GE-NI-AAL :slight_smile:

Reddit kan hier misschien een uitkomst op bieden :smiley:

Hé, is dat de flat van de neef die in de havens werkt?

Nooit opgevallen. :rofl::rofl::rofl:

2 likes

Good old Floyd in de scene met z’n roze pyjama.

1 like

Hahaha speel dit spel al jaren maar nooit een opgevallen

2 likes

Big Ben in Assassin’s Creed Syndicate, die is me opgevallen, maar in GTA zit ik meer naar de decollete’s van strippers te loeren als ik niet bezig ben auto’s te jatten of om dingen op te blazen. :slight_smile:

Ik zal 'm weer eens uit de kast trekken, ik ben Ezio een beetje moe, in het kader van de retro.

3 likes

Grappig hoe dicht die games inmiddels de realiteit benaderen, hè? :wink:

3 likes

Als ik heel veel doekoe had was ik een echte, echte eikel. Daar ben ik wel eens bang voor.

2 likes

Daar zijn we allemaal bang voor. Gelukkig zit jij veilig en anoniem weggestopt in een nieuwbouwwijk in Flevoland en is zijn de enige plekken waar jij met de flappen strooit, de lokale kaasboer,. Coop en een keer een Vietnamees of poolcentrum in Zwolle. Dus we kunnen rustig slapen. :joy:

2 likes

Flevoland, het Sandy Shores van Nederland :wink:

4 likes