Normaal gesproken komen we jaarlijks samen in Arnhem om onze nieuwe aanwinsten en verhalen met elkaar te delen. Echter gooide corona roet in het eten 
Maar wij zijn de moeilijkste niet
, afgelopen weekend een geslaagd samenkomen kunnen organiseren in de omgeving van Nijmegen.
88 likes
Mooie omgeving en mooie horloges !
1 like
Was zeer geslaagd; bedankt @JimSoul voor het organiseren

3 likes
Goed om te horen dat jullie ondanks deze stevige degradatie, hebben genoten. Toch wel naderhand al die horloges afgepoetst neem ik aan?

Anders hebben we straks een HF Corona uitbraak… 
5 likes
Arend
5
Een groep kerels in het bos met een stapel horloges op een picknicktafel? Ik had de politie gewaarschuwd. 
12 likes
Ruud
6
Ik denk dat inmiddels 80% van HF de kans heeft gehad om een vaccin te krijgen, gezien de leeftijdsopbouw hier op het forum 
Dat zegt natuurlijk niets over de aanwezigen.
8 likes
Dotx
7
Nijmegen heeft hele lelijke kanten (grofweg alles ten westen van het spoor) maar de foto’s zijn zeker van de goeie kant.
Mooie horloges ook!
2 likes
Ruud
8
Ik vond de wolfskuil altijd wel aardig 
1 like
Die Zodiac Seawolf springt er goed uit. Las wat verhalen, dat het STP loopwerk niet super is? (of valt het allemaal mee?)
Nijmegen heeft vele kanten volgens mij was deze wandeling in de buurt van de Veilige Kant Stichting
2 likes
Van het uhrforum.de? 
Het ziet er mooi uit allemaal 
3 likes
Dotx
13
Ja mooi daar. Die kant op heb ik een geheim vakantieplekje tussen de wijngaarden.
1 like
HorloG
15
Nou ja zeg, ik als geboren Ernemmer wist hier dus niks van, dus waar kan ik mij aanmelden voor een reminder voor een volgende Gelderse GTG?
3 likes
Ron-W
16
Prachtige Tissot en Longines
en geweldig dat er weer eens GTG mogelijk was.
1 like
Gelukkig is niet iedereen zoals jij 
1 like
TagEd
18
Mooi gevarieerd qua horloges en mooie omgeving!
1 like
Jk14
19
Ze wouden blijkbaar geen Ernemmers… is mij ook volledig ontgaan (werk zelfs in Nijmegen).
Tsja ernemmers zit niemand op te wachten… 
2 likes