GTG Arnhem, editie Nijmegen :)

Groeten uit Zelhem

7 likes

Hoe zit het met de ballotage ?

1 like

Verrek, hebben we een serieus horloge clubje in Nijmegen? Ik woon aan de goede kant van het spoor, mag ik er ook bij?

Hahaha, niet ver van elkaar.
We zitten ook in dezelfde GMT tijdzone zie ik :laughing:

1 like

Haha Idd, dat is wel puur toeval trouwens :joy: was een oudere foto maar vond het grappig dat het zo kort bij is, ken maar weinig liefhebbers hier in de Achterhoek. Maar dat kan ook aan mij liggen :sweat_smile:

1 like

Ook ik woon in de Achterhoek en meld me graag aan voor de ballotage :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik woon in Doesburg, randje Achterhoek.

Die kan niet streng genoeg zijn!

Prachtig deze meet zo in mijn eigen “achtertuin”. Ik moet deze helaas wel delen met Frank Boeijen, Sinan Can, Peter van Uhm, Dries van Agt en rasentertainer en Mr Ernum(Mr Goudkust tegenwoordig) René le Blanc😜.

2 likes

Daar wil ik ook wel eens bij zijn … ik vertrek dan 2 dagen op voorhand en boek een hotelletje in de buurt

1 like

Dat doen de meeste gasten, heel slim! :beers:

Ik voel de drang om even wat op te helderen, omdat ik gisteren aan het stangen was.

Ik ga binnenkort met @JohnWick even wat biertjes doen in omgeving Arnhem omdat we dezelfde interesses hebben (bier, tieten, lomp doen en horloges), maar ik merk dat het in dit topic gaat leven en dat er een vraag is naar een GTG in jullie omgeving.

Ik organiseer er in het najaar weer eentje in Twente voor ongeveer 50 man, maar ik ben met zoiets maanden bezig en ik zie dat echt als mijn eigen feestje. Vandaar dat ik het niet met open invite ga doen, maar mijn eigen gastenlijst hanteer omdat ik anders geen tonnen (in maart waren het miljoenen) aan horloges bij elkaar kan hebben en het dan zelf nog gezellig heb.

Je hebt maar één of twee personen nodig die de schouders eronder willen zetten en je merkt vanzelf dat je van het organiseren energie krijgt. Dus mijn tip aan jullie is; maak een werkgroepje van 2-3 man, stel een budget op van 75-80 per persoon, zoek een supervette locatie hoog in de lucht, koop het bier en hapjes af van 14:00 tot 20:00 en wees heel voorzichtig met een open invite op een publiek forum.

Er wordt nergens, maar dan ook nergens zoveel geroddeld als in het horlogewereldje. En Merel doet elke dinsdagavond yoga, maar die meiden winnen het niet van ons. Besondere Vorsicht ist geboten. :stop_sign:

Succes en als ik uitgenodigd word en kan, ben ik er zeker bij! :beers:

26 likes

Iemand zin om binnenkort een biertje te doen in omgeving Arnhem? Ik heb een plekje vrij in de agenda.

11 likes

Duidelijke uitleg. Ik kan goed begrijpen dat met zoveel kostbaars op tafel je met een gerust hart wilt kunnen genieten. Er hoeft maar 1 gek rond te lopen…

1 like

Logisch!

Desalniettemin houd ik mij aanbevolen, ik kom tenslotte ook uit het oosten en daar wonen alleen maar leuke en betrouwbare mensen.

Toch?🫱🏻‍🫲🏼

1 like

Als iemand zin heeft dan wil ik best samen iets organiseren…

1 like

Valt een straal van zo’n 112 km daar nog onder? Dan ik wel. Gezellig!

2 likes

Gezellig, krap uurtje rijden vanuit het oosten. Ik hou me aanbevolen.

1 like

vega

4 likes

Ik sluit me daarbij aan😁

Ik woon tussen Arnhem en Nijmegen en heb ook wel interesse in zo’n GTG (behalve op een zaterdag want dan moet ik altijd werken).