GTG vlaamse editie

Een HF meet up in België. Ben je erbij Devrim? Eigenlijk mag je als oudgediende en gerespecteerd HF lid daar niet ontbreken.

5 likes

Dank u voor de complimentjes Candide :+1:, is heel lang gelden dat ik nog wat schreef, ik lees meer eigenlijk, ik zou er graag erbij zijn alleen ik werk altijd in het weekend
Dus door de week ben ik altijd vrij
Ofwel moet dat na 19h00 zijn

2 likes

Kom ik hier toevallig Devrim vanuit Heusden tegen? Of gaat het om een andere Devrim? :crazy_face:

3 likes

Het is Devrim uit Heusden :grinning::grinning:

2 likes

Je hebt fans, Devrim

2 likes

Ahzo, ja dat kan eventueel zijn
Ben jij uit Leopoldsburg of Heppen
Denk dat ik toch misschien jouw wel ken maar in live nog niet gezien

2 likes

Ja hier en daar wel das tof he​:grinning::grinning:

1 like

Ik hoor dat er ook een tafeltennistafel wordt geregeld

1 like

Dat kan ik wel goed ideaal voor mij is wel lang geleden dat ik nog is tafeltennis heb gespeeld.

2 likes

Als ik me niet vergist bent u Enrique, kan dat of heb ik het mis

1 like

:trophy::trophy:

2 likes

Super idee!

Brouwerij het Anker in Mechelen.

Oh jazeker wel.

Een mooi woord wat je niet vaak genoeg hoort.

No such thing. Alle gekheid op een stokje: Dat wil ik wel eens meegemaakt hebben.

Merk op dat ik van zo’n 100km boven de dichtstbijzijnde rivier kom, met een harde G spreek en m’n bier het liefst met fruitsmaak nuttig, terwijl ik m’n fritten bak in zonnebloem olie. Mag ik ook mee doen? Als dat zo uit komt? :slight_smile:

Tssss. Ik ben nog nooit een Vlaming tegen gekomen die ik niet verstond. Ik laat me wederom graag verrassen.

3 likes

Ik betwijfel of jij mijn moeder als ze plat antwerps sprak had kunnen verstaan.:smirk:

1 like

Fate kan alles zoveel zou je nu toch wel duidelijk moeten zijn. De Duitsers denken dat hij uit Duitsland komt en de Belgen zullen denken dat hij een gereïncarneerde Vlaming is.
Bij ons Limburgers heb je al zoveel verschillende dialecten die niet te volgen zijn :rofl:.

1 like

Ik heb profijt getrokken van mijn Zeeuws. Als kind groeide ik op met mensen die plat Thools spraken, Thools anno 1935. Mijn vader sprak redelijk vaak plat Gronings, uit Loppersum, ook anno 1935. De supermarkt waar ik werkte werd bevolkt door Noord-Friezen. Ik denk dat opgroeien met dialecten je in ieder geval een ander oor geeft.

Maar zoals ik zei, ik laat me graag verrassen.

Limburgers, dat waren toch die mensen waar zowel België, Duitsland als Nederland stiekem graag vanaf zouden willen? Ik ben voor het vormen van een eigen land, dan krijg je een soort dysfunctionele versie van Luxemburg met Maastricht of Aaken als hoofdstad. En dan deo volente, als we in een goeie bui zijn, toe laten treden tot de BeNeLiLux.

3 likes

Kijk, dit is de eerste keer dat ik het met @Fate_Amenable_To_Change eens ben.

Trek gewoon een natuurlijke grens, alles onder de maas samenvoegen met Belgisch Limburg en een stukje van Duitsland.

Laat ons maar gewoon Carnaval vieren, wijn drinken om 12.00 's middags en met een zachte-G praten. Daar hoeven we de rest van NL niet meer mee te belasten.

Bijkomstig voordeel is dat we dat noodlijdende Noord-, en Oost-Nederland niet meer hoeven te onderhouden.

5 likes

Als ik vrij ben zal ik het Paalse grondgebied verlaten om me naar de locatie der festiviteiten te begeven.

1 like

Eh, zitten jullie niet in Oost-Nederland? :slight_smile:

Maar goed, Groningen is inderdaad aan de bedelstaf geraakt omdat ze miljarden aan miljarden gas-inkomsten de randstad in hebben gepompt terwijl de Groningers zelf met hun verzakte huizen in het sop gaar mochten koken.

Ik ben er derhalve ook wel voor om een Neder-Saksisch land te beginnen, en dan de Hollanders hun eigen boontjes te laten doppen. Nu zullen de Belgen alhier zeggen “Hoe is dit on topic?” Allez, jullie zijn de enigen niet met, eh, uiteenlopende groepen in een klein landje.

Altijd goed om met een doos horloges en een pintje op tafel grappen over te maken.

2 likes

Aah, koningrijk Holland. We zijn het allemaal wel eens.:grinning:

1 like