GTG vlaamse editie

Daar kunnen we dan beter eens een volksraadpleging over houden.

Leuk idee. Ga het volgen

@W2them

Als het zo doorgaat, huur je best de Heizelpaleizen af…

Gaat het nog lukken? of …

20210726_142702

:wink:

2 likes

Als het past in de agenda kom ik graag af!

1 like

@yvesd

Isse koninKrijk :innocent:

Aangezien de festivals in Nederland net zijn afgelast, denk ik dat heel NL HF ook graag jullie kant op komt. Tijd voor een meerdaags HF festival in België. Met speciaalbier, muziek en discussies of belangrijke zaken zoals “one piece hologe verzamelingen”, “is vleesvocht ook jus?” en “waar hebben ze rolexen voor list op voorraad”.

5 likes

Hoop mij als reserve-reserve Belg ook te mogen aanmelden, ben residentie houdend op Zuid-Beveland :merman:
Is in de mooie provincie Zeeland

1 like

Vroeger niet. :sunglasses:
Vind ik wel iets hebben, het oude koningrijk Holland.

Euh, gaan we niet beter even wachten?
Corona enzo…

Jullie weten wel, veel volk samen, voorwerpen bepotelen, verbroedering bij de toog, …

1 like

Sowieso dat het een onhandelbaar iets wordt als je met 30 man gaat proberen iets te organiseren :slight_smile:

Beter kleinere groepjes denk ik.

1 like

Zal ook zo gebeuren met een kleine groep :blush:

2 likes

Dan zou ik als trotse Vlaming ook best willen aanschuiven. Ik zit al in een vast vintage GTG groepje maar wat ander spul bekijken is altijd fijn :ok_hand:

1 like

Maar er zijn hier anderen die met hun onzin hier steeds tussen zitten :+1:

1 like

:thinking: onzin?

Beetje wel ja
Tenzij oude Hollandse munten en Groningen iets te maken hebben met een GTG in Vlaanderen?
Of kinderachtig doen omdat er 1tje in het West-Vlaams gewoon ’ ja’ antwoord.

Er hebben er toch 38 ja gestemd. Gelukkig wil @youngwatchenthousiast niet :grin:

1 like

Sorry hoor. :wink:

Geïnteresseerd.

Geen zorgen voor de “anderstaligen”. Zelfs de Nederlandse forumleden hebben mij steeds begrepen.

8 likes

Haha, ze moen juuste nen mjeerderen infort doen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes