Limburg represent!
Leuk initiatief.
Ben er graag bij, ik kom op de brommer.
Aan iedereen, die zo fantastisch positief heeft gereageerd op deze Vlaamse GTG :
Het begon allemaal met een opmerking van @W2them aka Goran naar ondergetekende, dat, in navolging van de NL GTGs, een ontmoeting tussen Belgen ook leuk zou zijn.
Voor we het wisten ging de bal aan het rollen en hadden een topic gestart.
We hoopten om 5 misschien wel 7 of 8 mensen warm te kunnen maken voor een gezellig samenzijn met horloges en Belgisch gerstennatā¦
Binnen een paar uur stond de teller op meer dan 35 geinteresseerden! Dit hadden wij echt nooit durven hopenā¦
Dat zorgt in de huidige tijd (Covidā¦) voor een organisatorisch probleemjeā¦
Het is zo goed als onmogelijk om een zulk event te organiseren.
We hebben er even over moeten brainstormen en zijn tot de conclusie gekomen om een eerste āGTG alla Belgeā met 6 personen te organiseren, als test
Dat wil zeggen dat we na deze (gegarandeerd) geslaagde test, in de toekomst meerdere GTG 's zouden willen organiseren, telkens met kleine groepen van een zestal horlogefanaten.
Dit lijkt ons momenteel het meest haalbare en met de beste ācommon senseā.
Dat wil natuurlijk niet zeggen, dat jullie zelf ook geen GTG zouden kunnen organiserenā¦
Integendeel! Het zou pas echt geweldig zijn als er verscheidene GTGs in Vlaanderen georganiseerd zouden worden, door verschillende mensenā¦
Wees vooral niet teleurgesteld als er binnenkort nog geen uitnodiging zou volgen.
Het komt uiteindelijk wel goed.
Covid heeft het leven nu eenmaal zwaar door mekaar geschudā¦
Bedankt aan iedereen voor het geduld en het begrip.
We gaan dit idee levend houden!!ll
GTG op kleine schaal lijkt mij een prima voorstel.
Ben zelf uit de regio Wuustwezel en wil wel polsen of er belangstelling is om bijvoorbeeld iets te organiseren op een zondagmiddag bijvoorbeeld.
Tafel voor een man of 6 reserveren op een terras om eens te kletsen over horloges en zo.
met vriendelijke groet,
Aad
Thatās the spirit!
Ik geniet heel erg van jullie topic. Veel plezier Belgische vrienden!
Zelfste regio
Als er feestje is wil iedereen erbij zijn hoor.
We zijn slachtoffer van ons eigen succes
Dat zag iedereen aankomen, ik schoot in de lach om de groepjes van zes.
Hahaha ja. Bedoeling is goed wel.
Je zal maar in n groepje Rolex eigenaars belanden met je Breitling zeg.
Anders dit:
Let op, mocht overheid dit invoeren wij Vlaampjes zouden t nog doen ook hoor
Heel tof initiatief!
Helaas ga ik nu niet gemakkelijk een namiddagje vrij vinden tussen alle andere zaken, maar later (in post covid tijden als het met meer mag en kan) ben ik er graag eens bij
Veel succes met de organisatie!
Zeker welkom
Ik heb eigenlijk nog nooit aan zo een meeting meegedaan, ook pre corona niet.
Ik zag af en toe wel eens iets langskomen voor een zo een gadering, maar als ik dan moet invullen met wat uurwerk je je gaat presenteren, denk ik al snel: oei, is dit wel voor mij.
Zeker als ik de fotoās nadien zie langskomen.
Maar ik wil het wel eens proberen, later, als de bubbel groter mogen worden.
Een Vlaams topic! Bij deze een Hasselaar in jullie midden.