Dacht al waar blijven de foto’s Je bent sneller dan het licht! Was weer erg gezellig. Smakelijk gelachen om alle verhalen rondom het verzamelen en boeiende verhalen van Bernhard over vintage Rolex. Wat hebben we toch een mooie passie. Thanks La D en Roelo voor de gastvrijheid!!
Dacht al waar blijven de foto’s Je bent sneller
dan het licht! Was weer erg gezellig. Smakelijk
gelachen om alle verhalen rondom het verzamelen en
boeiende verhalen van Bernhard over vintage Rolex.
Wat hebben we toch een mooie passie. Thanks La D
en Roelo voor de gastvrijheid!!
Gr Ron
Met zo’n gasten kost het geen enkele moeite om gastheer (en gastvrouw) te zijn (tu) (tu) (tu)
Hopelijk heeft Tombeur een beetje voorspoedig naar huis kunnen rijden en hoeft hij niet te vroeg te werken vandaag
Hebben jullie niks beter te doen,… al die ouwe meuk telkens weer tevoorschijn halen!!!
Ondertussen ben ik mijn vrouw aan het voorbereiden om te verhuizen naar Limbo-land!
Zou oude horloges kijken een goede reden zijn om te verhuizen? (tu)
Ehhh, Comex ::o Er is een vermogend man/vrouw in uw midden? Moet toegeven dat jullie daar in het zuiden wel veel van deze gezellige bijeenkomsten houden. Is het dan echt zoveel gezelliger daar?
15 minuten in de auto en je rijdt door het fraaie Heuvelland (waar je natuurlijk ook kunt gaan wonen)
Wij hebben serieus al 20 jaar het gevoel op vakantie te zijn
Als je je niet als Uebermensch uit Holland opstelt dan ben je zo opgenomen in de gemeenschap hier
5 We kennen (haast geen files)
6 We maken lekker bier en zelf wijn en dan de restaurants…
ach, zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
Je vrouw, en desnoods jij ook zijn van harte welkom voor een goed gesprek over de pro’s van immigratie naar Limburg (wel alleen het zuiden overigens :)-D )
Roel, sorry voor offtopic in jouw draadje, maar dit leek mij functioneel OT:D
Ehhh, Comex ::o Er is een vermogend man/vrouw in
uw midden? Moet toegeven dat jullie daar in het
zuiden wel veel van deze gezellige bijeenkomsten
houden. Is het dan echt zoveel gezelliger daar?