Dag allemaal,
Bij regenweer is het meest gezellige om met onze horloges bezig te zijn, maar hoe het gisteren, 18 juni was, zo’n 35 graden moet voor mij ook niet. Dan maar binnen zitten en wat op veilingssites kijken en biedingen plaatsen. Uit verveling deed ik een bod op een Gub Glashutte van voor de Berlijnse muur, dus toen waren de prachtwerken nog niet echt van toepassing zoals nu in de groep van A Lange & Söne waaronder ook Glashutte zit. Maar toch kijk ik uit naar de levering van dit horloge. Vrij mooi en benieuwd of het goed loopt!
Die ziet er wel tof uit
Ziet er gaaf uit! En bijzonder! Gratuliere!
Tof model… gute Deutsche Demokratische Gründlichkeit…
Mooie kleur. Heb je een idee waar de inscriptie vandaan komt die naar Potočari Srebrenica verwijst?
nee hoor, jammer maar ik ken van dit horloge erg weinig. Ik vond het een leuke dial hebben met mooie wijzers, hij komt van voor de val van de Berlijnse muur, dus hoogwaardig kwaliteit mag ik zeker niet verwachten, maar het is een Glashutte en dat alleen al geeft me een goed gevoel! De tekst staat standaard op dit soort horloge, dit is er niet speciaal op gezet, is standaard.
Nee hoor,ik heb er ook eentje,Spezimatic,daar staat het Srebrenica verhaal niet op.
De overige tekst in het midden wel.
Deze horloges komen uit de jaren ‘70/80(mijne uit ‘78)toen was Srebrenica nog niet bekend zeg maar…
Misschien is de Spezichron van recenter bouwjaar?
Gratuliere!
Heerlijke seventies swagger rondom dit horloge!