Guess Collection 47000G1

Middag,

Mijn naam is René en ben nog maagd op dit forum.

Ik ben van plan een nieuw horloge aan te schaffen:

Nu vroeg ik mij af of iemand ervaring heeft met deze of vergelijkende horloges? Ik ben 22 en 550 euro is voor mij best wat geld en wil dus een goede koop doen.

Alvast bedankt!

René

voor dat geld zou ik echt een andere aankoop doen en zeer zeker geen guest ziet er leuk uit maar kwaliteit van een chinees hoop dat jij je zeer snel thuis voelt op dit prachtige forumm wees welkom gr hans

Heb hem gezien, hij is mooi maar is wél een damesklokje (René is dame?).
Overigens kan het véél goedkoper…
Jur

Niet doen, joh… Voor € 550 is veel mooiers te koop.

Bedankt voor de snelle reacties.

René is een jongensnaa. Renée een meisjesnaam :wink:

Ik ga hem ook niet aanschaffen. Ik kom net bij schaap/citroen vandaan en ben een hamilton tegengekomen waar ik verliefd op ben geworden.

Het is een unisex horloge. Ik vind het alleen zeer veel geld voor een quartzuurwerk. Voor het geld kun je daar iets veel mooiers voor kopen. Als je 100 euro bijspaart heb je een Frederique Constant in rosé goud met een super automatisch uurwerk.

Ga eerst maar eens goed rondkijken, voordat je beslist.
Er is zoveel moois te krijgen en vergeet maar heel gauw de Guess.

Succes JanJ.

Die Hamilton is een erg mooi horloge, een veel betere keuze lijkt me.

Groeten,

Stefan

Hamilton is zeker een goede keus.
Wellicht is de Hamilt Khaki X-Wind iets, met de huidige dollarkoers interessante prijzen in Amerika en Singapore, houd wel rekening met evt invoerrechten.

groet,
Peebee.

Yeps, die Hamilton is niet mis !

Kijk misschien ook eens naar de betere Russen…

Allemaal bedankt voor de snelle en eerlijke reacties.

Ik denk dat het de Hamilton gaat worden. Even over het bestellen vanuit Amerika, ik heb daar geen ervaring mee en voel me er ook niet prettig bij. Ik heb hier totaal geen reden voor maar toch voelt het niet lekker. Ik ga dan ook liever bij de juwelier langs. Dan maar een consessie doen op het model. Dat echt mooi en dure stuk komt als ik wat meer geld heb…

Groetjes,

René