Guess Collection

Hallo horloge kenners

Ik ben nieuw en zoals ik gezien heb is het gebruikelijk jezelf dan even voor te stellen, bij deze,

Ik ben Sven Jansen en ben 17 jaar, nu ben ik een beetje begonnen met wat horloges te kopen een paar jaar geleden en ik heb er inmiddels al aardig wat, nu heb ik niet zo lang geleden een nieuwe aanwinst, een guess collection:
http://www.signswatches.com/contents/media/101_big.jpg

Het is een model met zwitsers uurwerk en een rosegold vergulde kast,

mijn vraag aan jullie, wat vinden jullie van dit horloge, vinden jullie hem leuk. wel gaan of gewoon 3 keer niets ??

ik ben benieuwd

Mijn beste Sven,

Leuk weer een nieuwe horlogepassionist te mogen verwelkomen.
Dus bij deze: Van harte welkom op dit robuuste forum.
“een horlogeforum welke zich met fierheid ontfermt over het voortschrijden der tijd”

En wat jou ‘Guess collector‘ betreft:
mijn eerste reactie was een ‘Guess’ is meer fashion dan horloge.
Doch na het horloge een aantal malen te hebben bekeken zie ik er toch wel meer in dan een modeartikel.
Het is een horloge met een geheel eigen stijl, een fraaie vormgeving welke zich duidelijk onderscheid met de gevestigde orde.
Ik wens je er dan ook veel plezier mee.

En wat zijn de overige horloges in je collectie?

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Bedankt Tissot62

bedankt voor de serieuze beoordeling, ik vind van dit horloge vooral de combinatie tussen rosegold en de carbon fibre wijzerplaat erg mooi,

Verder heb ik een burberry horloge, 2maal een TW steel, een pulsar, een andere guess, een Tommy Hilfiger, (ik ben nog een andere TH vergeten bij een pashokje:p)

het zijn allemaal niet de breitlings en omega’s waar jullie het allemaal over hebben qua prijs, maar er is een begin,

verder heb ik altijd nog wel een horloge in mn hoofd die ik graag wil toevoegen aan de collectie maarja je moet keuzes maken he!

Ik heb hem voor mijn vrouw gekocht! Het is toch een damesmodel? Of beetje unisex?
Jur

Die voor de dames heeft een iets kleinere diameter, dus dat is echt een apart model,die van de heren was er eerst en iets daarna is dezelfde voor de dames uitgekomen met een andere maat,

ook voor de dames is het een mooi model trouwens

Welkom Sven

Ik vind het Guess horloge een mooie combi, zwart/goud. Op dit moment zie je veel merken zo’n horloge in de collectie opnemen. Wel denk ik dat de Guess mode gevoelig is en over een paar jaar draag je hem niet meer. Maar tot die tijd kun je er lekker van genieten.

Hallo Sven,

Allereerst welkom op dit mooie en fijne forum. Ik denk dat jij je hier snel thuis zult voelen gelet op de toch duidelijk aanwezige passie.

Het is niet zo dat je pas meetelt als je een Rolex, Breitling of een Omega hebt, integendeel zou ik zeggen. Je moet echt geen Rolex kopen als je deze echt niet mooi vindt, maar vooral datgene waar je zelf voor valt.

Wat betreft je Guess, alhoewel een modemerk is niets mis mee. Ik vind het persoonlijk wel een aparte klok en daar hou ik wel van. De afwerking ziet er ook goed uit, dus zeker geen miskoop. Aangezien je zoals je zelf zegt al meerder horloges hebt, kun je afwisselen, zodat het minder gauw gaat vervelen.

Maak nog eens wat foto’s van je andere klokken, want daar houden we hier van.

Ik ken het model en het is niet mijn stijl. Bovendien is het geen goedkoop horloge. Ik dacht iets van 500 euro toch? Dat is erg veel voor een quartz. Voor dat geld kun je hele mooie Tissot of Hamilton automaten kopen.

Welkom op het forum. Leuk te lezen dat je al zo gepassioneerd met horloge’s bezig bent, het begin is er dus in elk geval. Nu alleen je smaak nog wat verfijnen. :wink: :smiley:

Ook ik ben benieuwd naar enkele foto’s en gezien je interesse in horloge’s en je aanmelding op het forum ben ik benieuwd hoe je kollektie er over pakweg een jaar uitziet. Dit forum werkt besmettelijk namelijk! (tu)

Hallo Sven,

Welkom op dit forum. Je zal vast je draai wel snel vinden. Jouw Guess is wel een apart model, maar voor mij iets te modern. Het gaat erom dat je er zelf plezier aan beleeft.
Veel horloge gekken houden meer van mechanische horloges dan van quartz horloges, maar dat geldt niet voor iedereen. En ook gerenommeerde merken als Breitling, Omega, enz hebben ook quarts horloges in de collectie. We zien op dit forum ook steeds meer van dit soort horloges en dat is wel leuk.
We zijn wel benieuwd naar je andere horloges:) En… op dit forum zijn we gek op foto’s!

Bedankt voor je reactie Ed,

Een rolex zou ik nooit kopen, ik vindt deze horloges er niet uitzien, ze zullen trouwens wel een mooi uurwerk hebben. verder denk ik ook wel dat het horloge modegevoelig is, maarja nu kan ik hem lekker dragen en over een tijdje koop ik wel weer een ander

Nogmaals bedankt voor de reactie

hij is inderdaad 559 euro, en zoals nu wel blijkt, heb ik er geen verstand van, anders had ik waarschijnlijk wel mn eerste automaat gekocht,

Bedankt voor de rwactie

haha bedankt Jaap-Wim voor je reactie, leuk dat ook de mensen die je hier veel ziet allemaal reageren, ik ben zelf ook wel benieuwd maar ik denk dat er voorlopig even niets inzit,

MVG Sven

als ik zo de reacties lees denk ik dat het goed is de digitale camera van mn vader eens uit de kast te pakken en mn horloges uit mn kluisje,

K ga vandaag op onze boot waterskieen dus vandaag zit het er even niet in maar
van de week komt er zeker een klein aantal foto’s

S Jansen Schreef:

als ik zo de reacties lees denk ik dat het goed is
de digitale camera van mn vader eens uit de kast
te pakken en mn horloges uit mn kluisje,

K ga vandaag op onze boot waterskieen dus vandaag
zit het er even niet in maar
van de week komt er zeker een klein aantal foto’s

Welkom hier! En die foto’s zien we graag tegemoet!!

Ha Sven!
Welkom hier. Mooie klok hoor, stijlvol en toch stoer.
Gefeliciteerd ermee en veel plezier hier.
Enne: inderdaad, we zijn hier gek op fotoos :slight_smile:

Hoi Sven,

Nog een verlaat welkom van mij. Ik vind het een stoer horloge, in een mooie kleurcombinatie. Hoewel ik zelf een voorkeur heb voor mechanische horloges, heb ik ook enkele quarzen die mij zeer goed bevallen.

Veel plezier hier op het forum,

Groeten,

Martin

Mn zus draagt ook een Guess horloge, even een korte mededeling i.v.m. tijd :p.