Guess watch classy diver?

Dames en heren,

Wat vinden julie van onderstaand guess horloge…
Geschikt als diver watch?

Ben je van plan een webwinkel op te zetten? Je vraagt iedere keer naar onze mening over filmpjes op hetzelfde youtube kanaal.

(:d

1.In mijn ogen niet bepaald een diver. 2. Het is een guess. Uiteraard is dit enkel en alleen mijn mening.

Ken dit horloge en de specs ervan niet en het filmpje is van dusdanig slechte kwaliteit dat ik hier eigenlijk niets mee kan. Guess is in mijn persoonlijke beleving een modemerk en (mede) daarom zou dit horloge niet mijn eerste keuze zijn als ik op zoek ben naar een serieus duikershorloge. Er zijn gewoon heel veel heel goede alternatieven. En je kunt het daarbij zo goedkoop of duur maken als je wilt.

De naam zegt eigenlijk alles. “Guess” ,dus raden maar.

groetjes Lenno

ik vind t ook meer n modemerk en heb er daardoor weinig mee. zijn wel bepaalde design elementen die ik kan leuk gevonden vind, maar daar is alles mee gezegd. ze mogen n gs lijn met zwitserse uurwerkjes (voor zover ik had gezien vnl quartz) maar kreeg t daar ook niet warmer van.

t betreffende klokje kan ik door de kwaliteit vh filmpje niet beoordelen, maar zo ver ik kan beoordelen is t geen duiker, waarmee echt/professioneel gedoken kan worden.

Ik vind het geen raar horloge, maar ik vind de combi van chronograaf én duik(model) altijd een beetje vreemd.