De een z’n Guilty Pleasure is de ander z’n Discobal @HanDavinci… Het lijkt me leuk om de GP’s hier op te kunnen stapelen en te verzamelen. Guilty Pleasure safe-space als het ware.
Voor mij is het o.a. een pink dial op een geelgouden Day-Date. Flamingo baby
Ook al zou ik hier nooit mee wegkomen geniet ik er stiekem ook wel van als dit soort werk netjes is uitgevoerd…
Als ik het woord ‘galore’ hoor, moet ik toch altijd denken aan Pussy Galore, een dame uit een James Bond film, vast met Roger Moore, toen waren de grapjes nogal sleezy.
Die grappen waren ook in de Connory tijd behoorlijk sleazy hoor. Maak je geen zorgen.
Heb ik niet. Met name omdat elke vorm van schaamte of schuldgevoel me onbekend zijn. Dingen die ik cool vind zijn een pleasure, en ik wens iedereen veel succes als ze me daarover een schuldgevoel willen aanpraten. Of schaamte.
Ik ben daar te oud voor.
Ik vind haar rol in “The Avengers” veel iconischer. Met Mr Steed, en voor Ms Peel haar intrede deed.
En dan heb ik het over de Avengers van de BBC uit 1961, niet die vokking Marvel-kermis. Of DC-kermis. Maakt niet uit, niet die in ieder geval.
Ik merk wel dat ik Rolexen in edelmetaal met klein beetje ice wel heel OK vind. Ik vind het merk normaliter helemaal niks, maar dat doen ze goed. Dat dus.
Hahahaha! Top! Ik moet eerlijk zeggen, zeker de Pink DD zou ik zó aanschaffen als ik er de funds voor had gehad… Het zou m’n daily beater kunnen zijn, schijt.
Eigenlijk bij voorkeur op de plaat, en misschien wat op de bezel. Daarbij is het belangrijk dat je er geen vulgaire korst van maakt.
De mooiste implementatie ooit van diamanten op een horloge heb ik bij een Grand Seiko uit de elegance line gezien. Helaas de damesversie, maar als ie er in 38-39mm was geweest had ik er serieuze doekoe voor over gehad:
Nu zul je zeggen “maar wacht even, dit is toch niet bijzonder?”.
Oh Nice! Jaaa dat is wel staaltje vakmanschap hoor. Hoe Rolex die moderne modellen op de lugs van diamanten voorziet doet mij helemaal niks… Zou ook wel willen zien hoe dit op een DJ of DD zou staan! Al ben ik dan geneigd om te zeggen: klats ‘m dan maar helemaal vol
Ik weet trouwens niet hoe of bij wie ik moet zijn, ik ben het topic gestart in Algemene Horlogepraat omdat Guilty Pleasures ook Breitling, AP on the rocks of whatever your flavor kan zijn. Dat de mijne voornamelijk Rolex zijn betekent niet dat het hele topic Rolex Only moet zijn