Guilty pleasures en horloges?

Dit is er een van mij: bij het kijken van dit filmpje voel ik me toch wel heel trots een Grand Seiko te hebben.

Wat zijn die van jullie? :stuck_out_tongue:

9 likes

En terecht (ook zonder het filmpje)!

Ik heb hetzelfde met dit (veelbesproken) artikel:

2 likes

Mooi en dank voor het delen…ik zit het momenteel aandachtig te lezen :thumbsup:

Ps Grand Seiko…ook geweldig mooi.

(beiden voor mij niet echt haalbaar/bereikbaar)

1 like

Ja wel hoor :wink:

4 likes

Jawel…is ook weer waar, maar ik vind de prijzen toch net even iets té om de keuze makkelijk te maken…als ik al zou weten hoe de keuze te maken…er zijn immers zoveel mooie modellen. Dus blijf ik (voorlopig nog even) in de prijsrange hangen waarin ik momenteel mijn pleziertjes haal :wink:

1 like

Holy Shit…dat is inderdaad impressive…wat een extreem hoogwaardig proces heeft men daar bij Rolex. :astonished: :ok_hand:

En nu begrijp ik ook ineens veel beter de prijzen van een Rolex.

1 like

Dat vond ik dus ook! :smile:

Gaaf om te zien hoe ver ze gaan in hun streven naar perfectie en wat een organisatie/proces/faciliteiten ze daarvoor hebben opgetuigd.

Toch verklaart al dat moois slechts een beperkt deel van hun prijzen.

2 likes

In de zin van guilty pleasure deze Proplof. Ik weet dat 'ie te groot, te spaceship, te onhandelbaar, te extreem is.
Maar ik wil 'm.
Ooit.

Plaatje geleend van 't net.

6 likes

Ik vind het lekker om de GW-5000 van me af te gooien. Op de grond. Van een afstandje. Bam. Niet omdat het moet, maar omdat het kan.

2 likes

De andere iconische Omega…

Even dit topic wat leven in blazen!
imageimage

1 like

Het spijt mij oprecht maar ook deze gaat naar off topic.
Dit ivm het zgn “gebakken eieren en horloges” arrest :sweat_smile:

Edit; herstel, ik begrijp het topic niet goed zag ik. Het lijkt te gaan om extreme horloges. Heb ik dat goed?

1 like

Toch een klassieker te noemen😂

1 like

Jammer dat dit topic zo weinig actief is. Het gaat hier tenslotte om horloges die een onverklaarbare aantrekkingskracht hebben. Zo één die de ander de wenkbrauwen doet fronsen maar die je toch graag aan je collectie wilt toevoegen en zelfs af en toe dragen
fest