Gup

Horloge verkocht aan spliksplinternieuw lid @Gup, prima deal vlotte betaling 10/10

2 likes

Horloge verkocht aan @Gup. Snelle communicatie en de betaling was ook snel gedaan. Super fijn om zaken mee te doen. Tot snel weer Mark.

1 like

Leuke inruil deal gedaan met Mark en lekker over horloges en en weer gepb-d. Vlotte verzending en nog beter dan omschreven. Thanks!

1 like

Horloge verkocht aan Mark @Gup. Snelle deal en vlotte betaling. Veel plezier van jou aankoop :+1:

1 like

Onlangs heeft @Gup een duiker van mij overgenomen. Na een vriendelijke onderhandeling zijn wij vlot tot een overeenkomst gekomen waar wij beiden gelukkig mee waren en is de betaling snel gedaan. :+1:

Dat was een fijne deal zo Mark. :ok_hand: Dank!

1 like

Hier op het forum mijn Citizen Aquamaster aan Mark @Gup verkocht.

Na eigenlijk een paar berichten over en weer was de deal snel gesloten en het geld was onmiddellijk overgemaakt naar me.

Fijne deal dus en zal zeker aanbevelen om met de vent zaken te doen!

1 like

Een promaster aan @gup verkocht. Heel fijn forumlid om even mee te praten over deze leuke hobby. De deal ging zonder problemen, hij ging er zelfs mee akkoord dat ik het horloge later verstuurde ivm vakantie. Het geld maakte hij gewoon met vertrouwen over. Hier zou ik zo weer deals mee maken en raad ik ook aan andere aan. Topper !

1 like

Ik heb een Orient Kamasu verkocht aan Mark @Gup.
Zeer aangename communicatie en vlotte betaling.
Het was een heel fijne ervaring om zaken te doen met Mark! :+1:

1 like

Horloge gekocht van @Gup. Fijne communicatie, snelle verzending. Aanrader!

2 likes