Gup

2 maal een leuk horloge over genomen van @Gup voor een nette prijs, beleefde communicatie en een nette afhandeling, helemaal top :+1:

1 like

Na de afgelopen jaren enkele horloges aan @Gup te hebben verkocht, heb ik er nu ook eentje van hem (terug) overgenomen. Zoals altijd was het een genoegen. Dank daarvoor, Mark! Ongetwijfeld tot een volgende deal!

1 like

Horloge verkocht aan @Gup !

Leuk en goed contact, alles keurig verlopen. Een deal zoals een HF deal hoort te zijn, dus zeker een aanrader! :slight_smile:

1 like

Fijne deal gemaakt met @Gup Ik wat minder spullen thuis en hij een mooie collectable :sunglasses:

Fijn zaken doen met dit forumlid… vijf uit vijf dan ook…

:star: :star: :star: :star: :star:

1 like

Bandje verkocht aan @Gup. Hele snelle en vlekkeloze deal. Lekker in de communicatie ook, gewoon zoals het hoort :smile:!
Dikke aanrader dus, bedankt!

1 like

Horloge verkocht aan @Gup . Dit was een fijne ervaring. Snelle en prettige communicatie. Daarnaast stond het geld ook snel op de rekening. Al met al een fijn forumlid en een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

@Gup nam een horloge van mij over. Vlot en prettig contact, en snelle betaling. Fijn forumlid om zaken mee te doen! :+1:

1 like