Gup

Via het forum een Citizen Armband gekocht van @Gup. Super leuke ervaring en een leuk gesprek. Snelle afhandeling, pakket is snel verzonden en in hele goede orde ontvangen. Aanrader!

Onwijs bedankt Gup!

1 like

Afgelopen week verkocht ik een horloge aan @Gup. Mark komt netjes zijn afspraken na, en is zeker een aan te bevelen koper!

Nette, correcte afhandeling waarvoor dank. :ok_hand::+1:

1 like

Na een zoektocht voor een klein duik horloge voor mn zoontje was gup de persoon waarvan ik een leuk bericht ontving. Het was een zeer mooi aanbod laten we het daar op houden ik wil je heel erg bedanken namens mijn zoon ! Als ik een keer iets voor je terug kan beteken zal ik dat zeker doen.

@Gup Vriendelijk eerlijk snel :+1::+1::+1:

1 like

Horloge overgenomen van @Gup
Vlotte communicatie dus de deal was snel gesloten. Aanrader.

1 like

Net mijn horloge binnen gekregen van @Gup, leuk ding en vlotte deal :+1:

1 like

Ik heb een horloge overgenomen van Mark @Gup

Het was een prettige deal. Ik had wat vragen over het horloge en die heeft Mark keurig beantwoord. Ook toen ik om een filmpje vroeg was dat geen probleem. Ik durfde het daardoor aan het horloge te kopen zonder hem in het echt gezien te hebben. Het pakket werd keurig bombproof verzonden.

Dankjewel Mark!

2 likes

Zojuist heb ik een zeer prettige deal afgerond met Mark @gup. Absolute aanrader!

1 like

Vanochtend mijn vintage Omega Seamaster met een goed gevoel overgedragen aan Mark @gup . Hij is een echte liefhebber, waar het plezierig zaken mee doen is. En we hadden ook nog even tijd voor koffie en horlogepraat. Kortom, warm aanbevolen!

2 likes

Leuke deal kunnen maken met @Gup Hij nam mijn Omega Seamaster Polaris over.

1 like

Geheel onverwacht een CWC Fatboy uit ā€˜82 overgenomen van @Gup. Het juiste horloge op het juiste moment :wink:

Fijne deal met prettige communicatie en vlotte opvolging. Dikke aanrader!

1 like

Omega mesh band overgenomen van @Gup. Nu nog op zoek naar de Omega :wink:.

Alles mooi en snel verlopen. Bedankt @Gup

1 like

Onlangs een van mijn teergeliefde Omega zoemers aan Mark verkocht. :honeybee:
De overeenkomst was snel gemaakt, en de verdere afhandeling was fijn!
Bedankt @Gup!

1 like

Onlangs mijn Hamilton Khaki Sub 660ft aan Mark verkocht. Was een aangenaam en prettig contact en daarnaast een vlotte betaling.
A+++.

1 like

ā€œonderhandsā€ een mooie Omega van @gup over mogen nemen. Prettig verlopen en leuk contact.

:ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Leuke deal gemaakt met @Gup ! Bedankt voor de snelle communicatie en 2 prachtige nieuwe aanwinsten. Snel verzonden en top ingepakt! Thanks!

1 like

Onlangs weer een horloge verkocht aan @Gup.
Net voor ik het horloge op de post deed merkte ik een mankementje op, dat een nazicht van de horlogemaker vereite. Er was dus enig geluld nodig langs de kant van de koper, maar uiteindelijk is alles vlot geregeld.
Dank voor het geduld en het vertrouwen!

1 like

Fijne deal met @Gup Mark, dank voor de prettige communicatie en de persoonlijke ontmoeting, zeer aangenaam kennis te maken.

Aanrader!

Gr. Marc

1 like

Eerder deze week een lang gewenste Aquastar van Mark @Gup overgenomen. Vriendelijke en vlotte communicatie en prettige overdracht. Zelfs even kennisgemaakt met de hond van de zaak :grin:.
Met deze man is het prima zaken doen.

1 like

Moonswatch verkocht aan Gup, keurig verlopen! Veel plezier ermee

1 like