Guusnieuw

Dit weekend heeft @Guusnieuw zijn interesse in mijn Breitling concreet gemaakt door een voorschot vooruit te betalen. Geen enkel probleem voor hem, stond direct op de rekening en dan vrolijk weer verder praten over de Breitling.

Vandaag afgesproken en na wat kletsen weer tijdig vertrokken met de mooie Breitling en de rest van het bedrag aftikken was ook geen enkel probleem (gelukkig haha).

Lekker transparant en gezellig, zaken doen met Guus! Veel draagplezier kerel!

Hier ook top ervaring met @Guusnieuw! Aardige kerel, leuk praatje gemaakt en alles volgens afspraak verlopen! Thanks!!!

1 like

Ik heb ook een hele goede ervaring met Guus. Hele aardige vent die netjes zijn Afspraken nakomt en een nette prijs hanteert.

Ook erg leuk om mee te praten over horloges. Hij beantwoordt netjes alle vragen en geeft je de tijd om er even over na te denken,

Kan je gegarandeerd vertrouwd bij kopen of verkopen

Ik heb vandaag een horloge overgenomen van @Guusnieuw en dat is heel goed verlopen.

Hij heeft het horloge een tijdje aan de kant gehouden om mij de kans te geven de fondsen te verzamelen. We hebben er nog een leuke ruildeal van gemaakt en hij is het horloge zelfs persoonlijk komen afgeven. Top kerel dus, absoluut een aanrader! :ok_hand:

1 like