GZ foto van stalen Seamasterband

Hallo, kan iemand me een foto laten zien van de gesp in de stalen Seamaster band? de voor en achter kant. Bij voor baat mijn dank.
Pieter

Met gesp bedoel je de sluiting?

P.S. Wat is reden? Misschien krijg je dan nog betere hulp.

2 likes

Ook van welk model en versie?

1 like

Is wel een lekker ding hoor…heb de voorganger maar deze lonkt wel.
Alleen de maat is een showstopper ben ik bang.

1 like

Heb ooit een originele band gekocht welke ik op mn speadmaster wilde zetten. kocht hem met bon en hoorde dat hij moest passen. Niet dus. Nu wil ik hem verkopen, de band, maar wil ik eerste even kijken hoe de teksten zijn die op de sluiting staan. dan weet ik wat ik moet melden aan de veiling. Ik kocht die band eind jaren 90.

Aha oké, dat schept al iets meer duidelijkheid. Heb je wel al gekeken naar de nummers in de band? Wellicht kan je dat ook al helpen voor de referentie.

Hallo Patrick, Dank voor je info. Er staan een aantal dingen in de sluiting. Omega, ,Swiss Made een cijfer reeks van 4/3 de eerste combie is 4 cijfers met / er naast en daar na nog 3 cijfers.
Maar als ik dan ga zoeken hoor ik dat het acht cijfers moeten zijn en ergens anders hoor ik dat het er 7 moeten zijn. lekker duidelijk allemaal.

1 like

Post even een plaatje, dat helpt wel.

1 like

Hallo Flowert. Dat zou ik wel willen maar mn iphone kan niet van zulke mooie foto’s maken. Het is allemaal gegraveerd en dat is niet te zien op de foto’s die ik met mn iphone maakte. Morgen kijkt er een fotograaf naar en die zegt dat het hem wel zal lukken. afwachten dus.

Met je iphone lukt het ook.
Even iets meer afstand nemen en dan met je vinger op het beeld tikken om te focussen op de code in de sluiting.

Zit nu op werk.

1 like

Het enige nr wat ik er op kan vinden.