Gz: lorier astra de witte

Weer een nieuwe bevlieging. Wel het is geen nieuwe bevlieging precies … wou hem toen ie uitkwam maar met de ogen geknipperd en uitverkocht. En nu kom ik hem precies overal tegen en ik heb iets met witte wijzerplaten de laatste tijd. Mijn sarbs zijn ook de deur uit en ik zoek opvolging. Heeft iemand deze en is hij/ zij er op uitgekeken? Call me maybe

1 like

Kleine kans dat je hem via deze weg kunt krijgen. Ze waren binnen twee minuten uitverkocht. Waarschijnlijk zijn er maar weinig op de markt gebracht bij de eerste batch.

Er is destijds een pre-order mogelijkheid geweest, ik heb hem toen besteld. Uitlevering is in het voorjaar!

Weet niet of je nog een pre -orde kunt doen. Zou je even kunnen checken!

Preorder is nog mogelijk vermoedelijk. Zal dan wel nog lang duren als het zomer wordt. Dus was graag via het forum gegaan.

1 like

Ja is nog mogelijk! Maar dan moet je inderdaad wachten.

Zou wel een stunt zijn als je hem op deze manier kunt krijgen, succes met de zoektocht!

1 like

Up up upperdepupppp

Nogmaals

Ex tenebris ad astra hup hup

Ik heb gepreordered :face_with_peeking_eye:

Ik kreeg bericht dat Lorier maandag 25/3 start met verzenden van de Astra. Hopelijk heb jij hem dan ook snel in huis!

1 like

Haaa, spannend!! Post jij je nieuwe aanwinst zodra die binnen is? Het zal op bestelvolgorde zijn. Dus idd, hopelijk duurt het niet meer te lang!

1 like

Ja, ik zal zeker wat plaatjes en indrukken posten als hij binnen is. Ik wilde hem net als jij bestellen op de dag dat de eerste batch binnen een minuut of zo was uitverkocht (ik zat midden in het betaalproces toen de transactie opeens werd afgebroken omdat alles weg was). Ik heb toen later die dag de pre-order geplaatst. Ben nog steeds benieuwd hoe groot - of klein - die eerste partij eigenlijk geweest is. Wordt vervolgd!

Dit topic is 90 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.