GZ Rolex 16710 Pepsi inlay

Gezocht; Pepsi inlay voor gmt master 16710

Niemand een ringetje aluminium liggen?

Denk niet dat iemand daarvan af wil :face_with_peeking_eye:
Chrono24 zal de snelste optie zijn,

Rolex
โ‚ฌ 550
https://www.chrono24.nl/rolex/wijzerplaat-rolex-rolex-gmt-masterii---ref-1670016710---pepsi-inlay---faded--id32912253.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR

1 like

HAha wat vind je zelf van die prijs?

1 like

Als het eenvoudig zou zijn om een originele te vinden voor een schappelijke prijs, dan hoefde je ook geen zoeker te plaatsen.
Dit zijn helaas tegenwoordig de grijze handelsprijzen.
De AD levert alleen een nieuwe bij inruil van een oude.
Ik heb ook de hoofdprijs moeten betalen voor de superjubilee en de pepsi en coke ringen, maar beter duur dan niet te koop

8 likes

@TheWornWatch heeft er soms een hoop.

550 is echt gekkenwerk imo.

1 like

Thanks voor de tag!

@Rocky86 ik stuur je wel een PBโ€™tje als ik er een kan vinden.

Meestal 200-300 daar tussen.

4 likes

AD idd gevraagd en zeggen dat de op basis van de serial kunnen zien dat hij op een zwarte geleverd is. Lijkt mij straks maar goed. 2-300 schappelijk idd.

@Tempusuurwerktechniek kan je er wellicht ook aan helpen

Wel suf. Paar jaar terug kon je nog gewoon een nieuwe halen (pepsi, coke) bij de AD voor 50 eu of zo, niks inleveren oudeโ€ฆ

Heb je nu niks aan maar goed. :blush:

1 like

Ik zou eens kijken bij Crown Art Customs. Heeft zowel origineel als aftermarket / aged / relic-ed.

Aftermarket dus ook al 200$โ€ฆ plus vorige week al voor 350โ‚ฌ via een Instagram account wat al 2 jaar bestond opgelicht dus dat ging al lekker :rofl::clinking_glasses:

Ik heb er 1 gekocht voor mโ€™n Tudor sub bij CAC. Eentje kopen die helemaal geaged is zoals ik mooi vind heeft ook wel wat. Hij zoekt het period correct font voor je op en je kunt uit een stuk of 20 verschillende kiezen. Toch leuk. Hij heeft ook erg mooie fuchsiaโ€™s voor je GMT.

Maar klote. Oplichting is niet gaaf.

1 like